×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان ها و اماکن شهری در کشور تولید می شود

قدرت الله محمدی مطرح کرد :  خدارا شاکریم که می توانیم ادعا کنیم ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان ها و اماکن شهری در کشورمان تولید می‌شود  و بومی سازی شده است  .
وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان بیش از ۵۰ هزار شغل از محل  همین بومی سازی ، ایجاد اشتغال انجام داده و پس از تامین نیاز های داخلی این ظرفیت وجود دارد و می‌توانیم وارد بحث صادرات شویم و نیازمندی های دیگر کشور ها را تامین و پشتیبانی کنیم. 
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی ادامه داد : هر برند خارجی که وجود داشته باشد آن را سوق می دهیم که به سمت بومی سازی برود تا تجهیزات مورد نیاز اماکن شهری و ساختمان ها (دولتی،خصوصی) بومی سازی گردد . به دلیل اینکه هزینه های اضافه ای  را شهروندان ما در اینباره پرداخت نکنند ا.ن شاءالله این اتفاق خواهد  بیفتدتا شاهد کاهش هزینه ها باشیم. 
 
محمدی عنوان کرد : در بحث ایمنی ما در شهر تهران می توانیم ادعا کنیم که در یک استاندارد خوبی هستیم و در بین کشور های منطقه حتی خاور میانه قرار داریم و ظرفیت و تجهیزات خیلی خوبی را در اختیار داریم .تقریبا حوادث خیلی بزرگ را می‌توانیم راحت مدیریت کنیم و حتی کشور هایی که درخواست کمک دارند ما آمادگی کمک داریم .
 
وی در پایان گفت: در نقطه خوبی سطح ایمنی قرار داریم ولی به آن بسنده نمی کنیم و طی آموزش هایی که در سطح خاور  میانه در حال انجام است امیدواریم بالا رفتن سطح ارتقا ایمنی جامعه را  شاهد باشیم.


-----
----------------