×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، فراخوان دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول توسط مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور برگزار می شود.

جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات» با حمایت ویژه همراه اول و با رویکرد نوآوری باز به صورت سالانه در سطح ملی برگزار می شود. 

مأموریت اصلی این جشنواره کمک به شکل گیری و تقویت زیست بوم نوآوری در صنعت ICT کشور بوده و در این مسیر با استفاده از ظرفیت‌ شرکت های فعال و توانمند این حوزه در جهت رفع نیازهای فناورانه این زیست‌ بوم حرکت می کند.

این جشنواره با همراهی شرکت های صنعت ارتباطات و حمایت های معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سندیکا صنعت مخابرات و نظام صنفی رایانه ای برگزار می شود.

مخاطبان این دوره از جشنواره، شرکت ها و تیم های فعال دارای طرح و ایده در سه حوزه راهکار‌های هوش‌ مصنوعی در صنعت تلکام، راهکار‌های نسل پنجم شبکه تلفن همراه و راهکارهای ابری و مراکز داده هستند.

طرح های برگزیده این جشنواره مشمول جوایز نقدی و سرمایه گذاری تا سقف ۷۰ میلیارد تومان و جوایز غیرنقدی نظیر امکان همکاری با بزرگترین شرکت های صنعت ارتباطات، تضمین خرید، راهبری صنعتی و تخصصی خواهند شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ به نشانی https://mci.ir/web/rd/idea-to-product مراجعه کنند.


-----
----------------