×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اجلاس مدیران و دومین مجمع صف و ستاد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال جاری برگزار شد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مجمع صف و ستاد سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲ بانک در مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل، رؤسای ادارات کل ستادی و مدیران شعب بانک در استان‌ها برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی عملکرد بانک در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲، ارزیابی عملکرد استان‌ها بر اساس اهداف برنامه عملیاتی صورت گرفت و تکالیف مجمع دوره سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ بررسی شد. تشکیل کارگروه‌های تخصصی به منظور هم‌اندیشی جهت دستیابی به اهداف بانک نیز از جمله برنامه‌های مجمع صف و ستاد بود.
منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ۱۵۶ همت در پایان سال ۱۴۰۱ به ۲۱۱ همت در پایان شهریور ۱۴۰۲ رسیده و رشدی بیش از ۳۵ درصد را تجربه کرده است. بانک موفق شده همچنان نسبت مطالبات به مصارف را کمتر از نیم درصد حفظ کند و این شاخص در پایان شهریور ماه فقط ۰.۳۵ درصد (کمتر از نیم درصد) بوده که بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی محسوب می‌شود.
مهریار به عنوان یکی از جدیدترین طرح‌های بانک موفق شده نظر مساعد سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف را جلب کند و تا کنون بیش از ۱۸۰۰ دستگاه در چارچوب این طرح با بانک همکاری کرده‌اند. بیش از ۲۹هزار فقره وام به ارزش ۹۱۰۰ میلیارد ریال نیز در قالب این طرح به کارکنان سازمان‌ها پرداخت شده است.
بانک در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۸هزار فقره وام ازدواج و فرزندآوری، حدود ۲۰هزار فقره وام به معرفی‌شدگان سامانه سامد و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد و همچنین حدود ۹هزار وام در راستای اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی پرداخت کرده است.
تنها در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲ میلیون فقره افتتاح حساب جدید در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صورت گرفته که بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار فقره معادل ۶۷ درصد آن به‌صورت آنلاین انجام شده است. همچنین یک میلیون و ۳۰۰هزار فقره وام در بازه زمانی مذکور پرداخت شده که ۴۲ درصد آن نیز به‌صورت آنلاین بوده است.
در جلسه مجمع صف و ستاد سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق منابع ۲۵۰ همتی در پایان سال نیز صورت گرفت.
در این مراسم از مدیریت شعب بانک در استان‌های مرکزی، قزوین، کردستان، خوزستان و بوشهر که بیشترین امتیاز را در برنامه عملیاتی بانک در پایان شهریور کسب کرده‌اند و همچنین ۵ شعبه برتر بانک (۱۷ شهریور چالوس، شهید بابایی قزوین، آبیک، مهران و فردیس) در پایان نیمه نخست سال تقدیر شد.


-----
----------------