×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، می‌توانند از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳، از هدایا و تخفیف‌های ویژه‌ای که برای بزرگداشت نوروز تدارک دیده شده است، برخوردار شوند.

بسته تخفیفی نوروزی

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل  می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۸۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، در بازه زمانی ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳، بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۱۴ روز خواهد بود. فعال‌سازی این بسته هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری  #۵*  و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، امکان‌پذیر است.

۱۴هزار گیگ اینترنت هدیه روزانه

تمام مشترکان اینترنت‌همراه ایرانسل می‌توانند از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳، با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۱۴ گیگابایتی امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۱۰۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی بازه زمانی یاد شده، یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه، تا پایان همان روز است.

جشنواره نوروزی لنز

لنز ایرانسل نیز به مناسب نوروز ۱۴۰۳، به کاربرانی که از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، با تماشای محتواهای سرگرم‌کننده، از بخش‌های مختلف لنز از جمله فیلم و سریال، پخش زنده و آرشیو تلویزیون، امتیاز جمع‌آوری کنند، به قید قرعه جایزه می‌دهد.

کاربران در این ماراتن نوروزی لنز، به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشا، ۴۰ امتیاز به امتیازهای لنزکلاب خود اضافه می‌کنند و حداقل زمان تماشای بی‌وقفه برای کسب امتیاز در لنز ، ۱۰ دقیقه است. همچنین در نهایت، لازم است تا کاربران، با مراجعه به صفحه دریافت جایزه و تبدیل امتیازهایشان، شانس خود را در قرعه‌کشی دو گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE، دو ساعت هوشمند گلکسی ۵ و یک کنسول بازی PS5، افزایش دهند.


-----
----------------