×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افتخار آفرینی علمی همکاران بیمه پاسارگاد

در این رویداد فاخر علمی همچنین از کتاب آشنایی با مفاهیم کاربردی بیمه های عمرو زندگی به تالیف همکاران بیمه پاسارگاد به همراه ۷ کتاب دیگر رونمایی شد.

در هشتمین دوره از رویداد ملی فرهنگ سازمانی و جایزه مسئولیت اجتماعی همکاران بیمه پاسارگاد خوش درخشیدند و جوایز متعددی را به نام خود ثبت کردند.

در بخش مقالات این رویداد مقاله با عنوان مدل پیاده سازی راهبردهای فرهنگ- محور کسب و کار ها در شبکه های اجتماعی با تاکید بر فرهنگ ملی به نگارش آقایان حبیب میرزایی معاون مدیر عامل در طرح ،توسعه و آموزش و علیرضا مهانیان مدیر طرح، توسعه و تحلیل اطلاعات و سرپرست مدیریت آموزش برنده جایزه نخست شدند.

همچنین مقاله با عنوان نقش فرهنگ سازمانی دیجیتال بر عملکرد شرکت های فعال در صنعت بیمه به نگارش خانم ها مهتاب تدین و سارا موفقی اردستانی همکاران مدیریت اتکایی بیمه پاسارگاد برنده جایزه سوم شدند.

افتخار آفرینی بیمه پاسارگاد به همین جا خلاصه نشد و در این رویداد کتاب آشنایی با مفاهیم کاربردی به تالیف هدیه ولی زاده مدیر بیمه های عمر و تأمین آتیه ،مهران حسنخانی و علیرضا شمس همکاران کارشناس بیمه های عمر و تأمین آتیه ، به همراه هفت کتاب دیگر از سایر مؤلفان رونمایی شد.

در کنار دریافت جوایز علمی ، بیمه پاسارگاد در بخش مسئولیت های اجتماعی این رویداد موفق به دریافت لوح سه ستاره مسئولیت های اجتماعی شد.


-----
----------------