×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش سرمایه «بکام» در راه است

این شرکت که هفته آینده، چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲، مجمع عمومی فوق‌العاده خود را پیش رو دارد، با هدف تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه که در تاریخ ۱۴۰۲.۰۳.۱۳ مجوز آن اخذ شد، به مجمع می‌رود.

«بکام» در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ ۱۰.۰۴۰.۱۰۴ میلیون ریال با افزایش مبلغ ۳.۶۳۸.۷۲۴ میلیون ریال (معادل ۳۶درصد) به مبلغ ۱۳.۶۷۸.۸۲۸ میلیون ریال از محل مطالبات حال‌شده سهامداران و آورده نقدی افزایش دهد.

این افزایش سرمایه به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش جهت خرید مواد اولیه و افزایش سرمایه تولید، تکمیل طرح پچ کورد مسی و نوری و اسپیلیتر کابل نوری و همچنین طرح توسعه‌ای تولید‌ انواع کابل‌های شبکه CAT می‌باشد.

طرح پچ کورد: یک بخش مهم در هر شبکه دیجیتال تجهیزات پچ کورد و پیگتل است که در واقع رابط بین بخش‌های ثابت شبکه با بخش‌های دیگر آن است که در صورت اجرای طرح فوق، برقراری ارتباط در شبکه‌های مسی یا فیبرنوری و تبادل اطلاعات بین کاربران، سرورها و سوییچ‌ها میسر می گردد.

طرح توسعه‌ای تولید انواع کابل‌های شبکه CAT: این محصول به زبان ساده رسانه‌ای است که داده‌ها در آن جریان دارند و اطلاعات از دستگاهی در شبکه، به دستگاه دیگر منتقل می‌شود. از موارد کاربرد آن می‌توان به اتصال و انتقال داده‌ها و اطلاعات بین رایانه‌ها، روترها، سوئیچ‌ها و شبکه‌های منطقه ذخیره‌سازی نام برد.

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی


-----
----------------