×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امینیان حکم مدیر ارشد فروش بیمه باران را دریافت کرد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی، امینیان که از سال ۹۷ به عنوان نماینده وارد صنعت بیمه شده با ورود به شبکه فروش بیمه باران فعالیت مستمر خود را به عنوان نماینده فروش بیمه زندگی ادامه داد.

امینیان با اشاره به سابقه حرفه‌ای خود گفت: من پیش از ورود به صنعت بیمه، ۲۰ سال سابقه فروشندگی در سطوح و موقعیت‌های مختلف را داشتم. سپس وارد صنعت بیمه شدم و کم کم توانستم مدیر فروش شوم و فعالیت‌های گسترده‌تری در حرفه خود انجام دهم.

او درباره آشنایی خود با شرکت بیمه باران گفت: من به واسطه استادم آقای ناصری (مدیر دفتر منطقه‌ای آینده طلایی) با بیمه باران آشنا شدم و توانستم فضای متفاوتی را در صنعت بیمه تجربه کنم.

امینیان با اشاره به این تمایزها گفت: مهم‌ترین تفاوت بیمه باران با سایر شرکت‌های بیمه‌گر، محصولات آن است. ضمن اینکه به دلیل نوپا بودن شرکت، بازار بکری برای کشف و ورود وجود دارد و امکان بالندگی و رشد برای نماینده به شدت فراهم شده است.

او فناوری اطلاعات نوین و کارآمد را از دیگر نقاط قوت بیمه باران برشمرد و ابراز امیدواری کرد با گسترده‌تر شدن تبلیغات، بتوان قدم‌های بزرگی در جهت ترویج فرهنگ بیمه زندگی در سایر نقاط کشور برداشت.

حامد امینیان درباره برنامه‌های آینده خود گفت: دریافت این حکم برای من انگیزه‌بخش و ارزشمند است و قطعا سبب خواهد شد با انرژی بیشتری به مسیر خود ادامه دهم. اگرچه از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی مشخصی داشتم و تمام تلاشم را در این راستا به کار خواهم بست که فارغ از عوامل بیرونی بر مسیر خود متمرکز باشم. جذب نماینده حرفه‌ای و متخصص و گسترش دفاتر نمایندگی در شهرهای مختلف را از مهم‌ترین اهداف من در آینده است. شایان ذکر است، تلاش‌های سخاوتمندانه و بی‌چشمداشت همسرم مهم‌ترین انگیزه‌ام برای پیشرفت در این مسیر است.


-----
----------------