×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امین احمدی به عنوان مدیر عامل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون معرفی شد

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه معارفه مدیر عامل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون اظهار داشت: آقای احمدی از مدیران انقلابی، حزب اللهی، متعهد و متخصص بوده است که دارای اخلاق، پیشینه و عملکرد مناسبی می باشد.
شیخ حسینی تاکید نمود: عملکرد ایشان در حوزه های مالی و اداری استانداری و همچنین بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری گویای تجربه و تخصص ایشان است، همچنین پیشینه مثبت آقای احمدی در نهادهای وابسته به نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و نیز معاون مالی و پشتیبانی سازمان هلال احمر دلالت بر توفیقات مدیریتی ایشان است.
وی تصریح نمود: آقای احمدی با توانمندی و اخلاق و روحیه مناسب می توانند تداوم عملکرد رو به ترقی شرکت را حاصل نمایند، شرکت طی دوره مدیریتی آقای معصومی عملکردی مناسب داشته است و در دوره مدیریتی جدید نیز همکاری مدیر عامل و اعضای هیات مدیره و نیز تلاش و اهتمام همکاران شرکت می تواند موجبات توفیقات جدید شرکت را فراهم نماید.
این مقام بانکی خاطر نشان کرد: آقای آرمین معصومی در مسئولیت جدید در راس هرم مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون قرار گرفته است، حضور ایشان در مرکز می تواند در پیشبرد برنامه ها و ارتقای سطح عملکرد شرکت موثر واقع شود. ایشان همچنین مطابق تاکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر لزوم حضور مشاور مردمی در دستگاههای تابعه به عنوان مشاور مردمی مدیر عامل بانک توسعه تعاون واجد مسئولیت هایی می شوند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: انتخابات رویداد مهم کشور است که اعضای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با آرای مردم مشخص می شوند. حضور در انتخابات وظیفه اخلاقی و شرعی همه ما است، علاوه بر حضور شایسته است تا سایرین و اطرافیان نیز به این امر مهم دعوت نماییم، ما به عنوان کارگزاران می‌توانیم مطابق جهاد تبیین، عزیزان و اطرافیان را به حضور شکوهمند در انتخابات دعوت نماییم، انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات شکوهمند می تواند موجب اقتدار و امنیت کشور باشد. حضور شکوهمند مردم و انتخابات پرشور می تواند ضمن مشارکت بهینه مردم در تعیین سرنوشت کشور و ارتقای نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری موجب گردید نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی و کشورهای متخاصم بر آب گردد.


-----
----------------