×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتشاردهمین شماره فصلنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان ویژه زمستان ۱۴۰۲

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، دهمین شماره فصلنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان ویژه پاییز ۱۴۰۲، بر روی پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان تارنمای پژوهشکده بیمه منتشر گردید.
بخش بینش‌های تازه این نشریه به «ارمغان الگوی کسب و کار مشتری محور برای بیمه گران» ، «پیامدهای هوش مصنوعی مولد برای بیمه» و « دعوت به نوآوری در بیمه عمر اقتصاد نقره ای » می‌پردازد و بخش اخبار تازه به موضوعات «روندهای کلان و بازآفرینی کسب و کارهای جهان»، «راه اندازی طرح کشوری بیمه تامین درامد کشاورزان غلات توسط دولت ترکیه» و «توسعه بازار بیمه اتکایی سایبری با صدور اوراق قرضه حوادث فاجعه بار» اختصاص یافته است.
در بخش یک معرفی تازه نیز «کنسرسیوم ریسک استریم» ارائه گردیده است .
همچنین بخش شخصیت برجسته علمی به معرفی «پرفسور دکتر هرلد کرمر»استاد برجسته و اثرگذار در جهان بیمه و بیم‌سنجی از کشور سوئد  پرداخته است.
بخش تازه‌های نشر نیز به معرفی دو کتاب با عنوان «سببیت در قانون قرارداد بیمه » و « کتاب راهنمای هوش مصنوعی برای پردازش گران خسارات بیمه» اختصاص یافته است.
علاقه‌مندان برای مشاهده و دریافت دهمین شماره این فصلنامه می‌توانند به پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان در تارنمای پژوهشکده بیمه و یا به نشانی https://tazeha.irc.ac.ir/fa-IR/tazeha.irc.ac/5491/Articles/view/17745/1641 مراجعه نمایند.


-----
----------------