×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اهدای بیمه‌نامه تکافل به علمای اهل سنت گنبدکاووس

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سفر یک روزه به شهرستان گنبدکاووس، در مرکز اسلامی گلستان ضمن دیدار و گفت‌‌و‌گو با علمای اهل سنت با تأکید بر ضرورت تقویت وحدت معتقدان به تشیع و تسنن و اشاره به پر رنگ بودن فرهنگ تقریب در استان گلستان بویژه شهرستان گنبدکاووس، اظهار داشت: تراز زندگی توأم با وحدت را می‌توانیم در ترکمن صحرا و استان گلستان ببینیم و برای این نعمت، خدای بزرگ را شاکریم.
وزیر اقتصاد گفت: از جمله اقداماتی که در هفته‌های اخیر و بر مبنای پیشنهادات خوب علمای اهل سنت صورت پذیرفته، راه‌اندازی تکافل به عنوان بیمه‌ای که در بسیاری از کشورهای اسلامی از آن استفاده می‌شود.
وزیر اقتصاد گفت: سال‌های سال صحبت از این می‌شد که باید دنبال شیوه‌ای از بیمه‌گری باشیم که اعتماد بیشتری را بین ادیان اسلامی برانگیزاند، اما اقدام موفقی صورت نمی‌گرفت.
وی افزود: خوشبختانه با همتی که صورت گرفت و با پژوهشی که توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی و پژوهشکده آن و بیمه دانا به عنوان شرکت پیشرو انجام شد؛ آیین‌نامه و بخشنامه تکافل ابلاغ شد و ما امروز از آن به‌عنوان یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم یاد می‌کنیم.
گفتنی است در پایان این دیدار، طی مراسمی از سوی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارائی و دکتر رضا جعفری مدیرعامل شرکت بیمه دانا به علمای اهل سنت گنبد، بیمه‌نامه تکافل اهداء شد.


-----
----------------