×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شعب مشهد

به گزارش رویداد جدید به نقل از بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر سیدعباس حسینی در این بازدید با کارکنان شعبه‌های مرکزی، سعدآباد و امامت دیدار و گفت‌وگو و از تلاش همکاران در ارائه خدمات گسترده به مشتریان تشکر کرد.

مدیرعامل بانک مسکن در این بازدید از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شعبه‌های مشهد قرار گرفت و ضمن شنیدن سخنان کارکنان در بخش‌های مختلف رهنمودهای لازم را برای رفع مسائل مطرح شده ارائه کرد.

دکتر حسینی در بخشی از بازدیدها با مشتریان و سرمایه‌گذاران قدیمی بانک مسکن هم به گفت‌وگو پرداخت و به دغدغه‌ها و مشکلات مطرح شده پاسخ داد.

مدیرعامل بانک مسکن در این بازدیدها بر ارائه خدمات خالصانه کارکنان تاکید و اظهار کرد: کارکنان بانک مسکن با همه توان در راستای ارتقای خدمات جذب مشتری و منابع جدید تلاش می‌کنند که جای تقدیر دارد و امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد رشد و ارتقا تمام شعب بانک مسکن سراسر کشور باشیم.

وی همچنین به طراحی خوب شعبه‌های برتر بانک‌ مسکن مشهد اشاره و تصریح کرد: طراحی‌های خوب و زیبای شعب بانک مسکن در جذب شهروندان خیلی تاثیرگذار است که در شهر مشهد این فضا مهیا شده است و قطعاً مردم از خدمات متفاوت بانکی استقبال خیلی خوبی می‌کنند.

دکتر حسینی در ادامه سخنان خود به تلاش وافر کارکنان بانک مسکن اشاره کرد و افزود: همکاران ما در استان‌ها با وجود تمام تنگناهایی که وجود دارد، صادقانه تلاش می‌کنند تا رضایت کامل مشتریان را به دست آوردند.


-----
----------------