×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بانک پاسارگاد رتبه اول ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان را کسب کرد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، این رویداد در تاریخ ۰۷بهمن ماه۱۴۰۲ در محل ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور معاون علمی، فناوری و امور دانش بنیان رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بیمه مرکزی، رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و تنی چند از مقامات اقتصادی و مدیران عامل بانک‌های کشور به همت صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
در این رویداد ضمن قدردانی از شرکت‌های برگزیده در حوزه فناوری و دانش بنیان، از بانک‌ پاسارگاد به عنوان نهادی که در توسعه نظام تامین مالی نوآوری و حمایت اثربخش از زیست بوم فناوری و دانش بنیان نقش مهمی را ایفا کرده‌ است با اهدای لوح تقدیر و تندیس قدردانی شد. 
لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور مدیران ارشد اکوسیستم دانش‌بنیان و مسئولان ارشد بانک و بیمه برگزار گردید، برای چهارمین سال پیاپی از گزارش زیست‌بوم شرکت‌های دانش‌بنیان نیز رونمایی گردید. بر اساس این گزارش بانک پاسارگاد در حوزه عملکرد پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان با بیشترین تسهیلات فعال، رتبه اول را کسب کرده است.

این بانک با صدور بیشترین ضمانت‌نامه برای شرکت‌های دسته فناوری تجهیزات پزشکی در این بخش نیز رتبه اول را به خود اختصاص داده است. همچنین بانک پاسارگاد در دو بخش میزان ضمانتنامه صادره برای محصولات دانش‌بنیان و میزان ضمانتنامه صادره برای همه شرکت‌های دانش‌بنیان، رتبه دوم را کسب کرد و در معیار ارائه خدمات (تسهیلات و ضمانتنامه) در رتبه سوم قرار گرفته است.
 


-----
----------------