×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
با نیت خالص قلبی، ۶۰۰۰ نفر را به جامعه بازگردانیم

به گزارش رویداد جدید به نقل از بانک مسکن- هیبنا؛ دکتر سیدعباس حسینی در این نشست با تبیین اقدامات مسوولیت اجتماعی بانک مسکن گفت: با مشارکت در تهیه پابند برای زندانیان جرایم مالی علاوه بر انجام کار اقتصادی در سطح کلان کشور، امر خیرخواهانه‌ای نیز اتفاق می‌افتد و ۶٠٠٠ نفر با پرداخت مبلغ اندکی به جامعه برمی‌گردند و برای خود و خانواده‌شان کسب درآمد می‌کنند.

وی با بیان اینکه این پابندها در داخل کشور تولید می‌شود، به عدم خروج ارز برای تهیه آنها و دیگر ثمرات اقتصادی و برکات آن اشاره کرد.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به سفر اخیر خود به مشهد مقدس گفت: در بازدید از مجموعه کارخانه آرشیا با نحوه اقدامات انسان‌دوستانه آقای نبی برای بزهکارانی که در آنجا مشغول به کار بودند آشنا شدیم.

وی در این مراسم گلریزان، به صنعت بیمه به عنوان صنعتی برای رفع نگرانی مردم و تبدیل‌گر اشک‌ها به لبخندها اشاره کرد و بانک مسکن را متعهد به ارایه انواع خدمات بانکی به کارکنان این صنعت و کمک به خانه‌دار کردن آنها دانست.

مدیرعامل بانک مسکن را یک خیّر واقعی دیدم

علیرضا نبی با اشاره به توجه مدیر عامل بانک مسکن به زندانیان و خانواده انها، دکتر حسینی را یک مدیر خیّر به معنای واقعی توصیف کرد.

این کارآفرین برتر که سالهاست در راستای تحکیم خانواده به ایجاد اشتغال برای زندانیان می‌پردازد، به ذکر خاطراتی از معاشرت و توجه مدیر عامل بانک مسکن نسبت به زندانیان پرداخت و گفت: مهربانی معجزه می‌کند.

نبی که طی ١٨ سال گذشته به بازاجتماعی کردن تعداد ۴٠٠٠ نفر از زندانیان و ایجاد اشتغال برای آنان موفق شده است، خواستار مشارکت مدیران حاضر در امر خیر تهیه پابند الکترونیک برای ۶٠٠٠ زندانی دیگر با مبلغ هر پابند ٢٠ میلیون ریال شد.

وی گفت: در حال حاضر ٧٠ هزار زندانی امکان حضور در سطح جامعه را با پابند الکترونیک دارند که در فاز اول مجوز این اتفاق فرخنده برای ۶٠٠٠ نفر صادر شده است و در فازهای بعدی نیز ادامه خواهد داشت.


-----
----------------