×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری آیین رونمایی از تندیس شهدای بیمه ایران در ساختمان مرکزی

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیه ایران، شریفی در حاشیه آئین رونمایی از تندیس شهدای بیمه ایران گفت: بیمه ایران در دوران دفاع مقدس با نوآوری و خلاقیت و ارائه طرح های بیمه ای ویژه شرائط جنگی اقدامات تاثیر گذاری برای حفظ و حراست از ساختار اقتصادی کشور انجام داده و شهدایی را تقدیم این انقلاب نمود.
وی در ادامه افزود: شهدا زنده و ناظر اعمال و رفتار ما هستند و ما در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان، این تندیس ها را نصب کردیم تا نام و یاد آنها برای همیشه زنده نگهداشته شود.
حجت الاسلام لطف الله ثقفی ضمن ابلاغ پیام تشکر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی از روحیه ایثارگری مدیر عامل و کارکنان بیمه ایران، با اشاره به سخنان امام علی ( ع) و مقام معظم رهبری اظهار داشت : زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و نصب تندیس شهدا در ساختمان مرکزی بیمه ایران نشان دهنده جایگاه والای شهیدان در بیمه ایران و تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
شایان ذکر است در این مراسم مجتبی افخمی مشاور مدیر عامل بیمه ایران در امور ایثارگران توضیحاتی در خصوص شهدای بیمه ایران و تعداد و وضعیت ایثارگران، جانبازان و اعضای خانواده شاغل آن ها در شرکت ارائه نمود و در ادامه مراسم ، از تندیس شهیدان حسین غروی، ناصر قاسمی، مهدی علی بیگلو و داراب طولابی فرد رونمایی به عمل آوردند.


-----
----------------