×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بهره مندی بیش از ۳۱۳ هزار نفر از تسهیلات بانک کارگشایی طی ۹ ماه

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک کارگشایی در حداقل زمان و بدون پرداخت اقساط ماهانه در ازای ترهین طلاآلات طی ۹ ماه امسال با وجود ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در اقصی نقاط کشور به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان و مشتریان نیز تعداد ۲۲۱ هزار و ۹۳۸ فقره وام مرابحه (جعاله) به ارزش بالغ بر ۴۰ هزار و ۵۶۳ میلیارد ریال پرداخت کرده است. 

همچنین در این مدت، تعداد ۹۱ هزار و ۹۷۱ فقره تسهیلات مرابحه (جعاله) به متقاضیان پرداخت شده که ارزش آن بالغ بر ۴ هزار و ۸۰ میلیارد ریال بوده است.

بانک کارگشایی از ابتدای فروردین ماه تا پایان آذر در مجموع تعداد ۳۱۳ هزار و ۹۰۹ هزار فقره وام مرابحه (جعاله) و قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به ارزش ۴۴ هزار و ۶۴۳ میلیارد ریال به متقاضیان و مشتریان پرداخت کرده است. 

بر این اساس، شعب و دوایر بانک کارگشایی در سراسر کشور با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی در هر روز به طور متوسط ۸۲۱ وام مرابحه و ۳۴۰ وام قرض الحسنه طی ۹ ماه امسال پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی در حال حاضر با پرداخت وام مرابحه (جعاله) و قرض الحسنه در حداقل زمان بدون پرداخت اقساط ماهانه در ازای ترهین طلاآلات برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه ودیعه مسکن و … در کنار مشتریان خود است.

نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و … از دیگر فعالیت های مهم این واحد است.

لازم به ذکر است، بانک کارگشایی با محور قراردادن مبانی بانکداری اسلامی با تمام توان و با تجهیز و بکار گیری منابع مالی و با تلاش های گسترده نیز به عنوان پیش آهنگ تحول در گره گشایی مردم سهیم و منشا خیر و برکت است.


-----
----------------