×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیشترین حجم بیمه‌نامه‌ها در خراسان رضوی بیمه‌های زندگی است

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ سید محمد ناصر مبرقعی، صبح امروز در همایش نخبگان صنعت بیمه استان خراسان رضوی به تفاوت‌ ظرفیت نیروی انسانی صنعت بیمه در خراسان رضوی در مقایسه با کل کشور اشاره کرد و افزود: صنعت بیمه در این استان توانسته است در آمار و عمکلرد پرتفوی چه به لحاظ حجمی و چه به لحاظ تعدادی بالاترین رتبه را بعد از تهران، در بین استان‌های کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: در خراسان رضوی صنعت بیمه متکی به بیمه‌های خرد است که این موضوع یکی از نکات مثبت صنعت بیمه محسوب می شود. بیمه های خرد شاخصه های دارند که امید به آینده را بیشتر می‌کند و توجه به بیمه های خرد به معنای بی توجهی به بیمه های کلان نیست. وی با اشاره به اینکه بیمه چیزی جز مدیریت ریسک نیست، ادامه داد: صنعت بیمه در حال گذار به دوره مدرن و مبتنی بر نوآوری های بدست آمده از تکنولوژی های اطلاعات و نوآوری های نوین است.‌

در این همایش همچنین هادی توانا مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی، با اشاره به سهم بیش از ۹۰ درصدی بخش خصوصی در صنایع این استان، از صندوق‌های بیمه برای تامین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی، دعوت به همکاری کرد.

وی در ادامه بیان کرد: اگر شورای هماهنگی شرکت های بیمه خراسان رضوی از ظرفیت های استان استفاده کنند بسیاری از مشکلات آن‌ها قابل حل است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در این استان ظرفیت های دیده نشده‌ بسیاری وجود دارد، افزود: ۲۵ تا ۳۰ میلیون زائر سالانه به مشهد سفر می‌کنند که ظرفیت بزرگی است و اگر شرکت های بیمه از این ظرفیت به درستی استفاده کنند هم منافع خودشان تامین می‌شود، هم به زائران و مسافران خدمت رسانی مناسبی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: استان خراسان رضوی حدود ۲۶ همت پرونده آماده سرمایه‌گذاری دارد و از صنعت بیمه استان درخواست داریم تا در این حوزه یاری رسان ما باشند.

در ادامه این مراسم دکتر مهدی شریعتی فر، رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه خراسان رضوی پیام یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به همایش نخبگان صنعت بیمه استان خراسان رضوی را قرائت کرد.


-----
----------------