×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بیمه‌نامه‌ خود را با وام قرض‌الحسنه خریداری کنید

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در مراسم امضای این تفاهم‌نامه همکاری، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به علت گستردگی و پرداخت تعداد بالای وام‌های قرض‌الحسنه در حوزه‌های مختلف، مورد استقبال آحاد جامعه است.
وی اظهار داشت: این بانک سالانه با پرداخت وام‌ها در حوزه‌های مختلف در قالب قرض‌الحسنه، رضایت عموم جامعه را جلب کرده است.
شمسی‌نژاد افزود: رویکردی که در سال‌های اخیر پیش گرفتیم، تخصصی‌سازی و ورود به کسب‌وکارها با محوریت قرض‌الحسنه است.
وی تأکید کرد: یکی از موضوعاتی که از سال گذشته آغاز کردیم و در سال جاری با قوت بیشتری آن را پی می‌گیریم، همکاری با بیمه‌هاست. عقد این تفاهم‌نامه آغازی بر انجام کارهای بسیار گسترده و بزرگ در حوزه بیمه خواهد بود.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم کاری کنیم که مردم با دریافت وام‌های قرض‌الحسنه، از بیمه‌های مختلف بهره‌مند شوند تا هم هزینه کمتری برای آن‌ها داشته باشد و هم رضایت آن‌ها را بیش از پیش جلب کنیم.
شمسی‌نژاد در همین رابطه گفت: سعی خواهیم کرد ابزارهای مختلفی را برای بیمه‌شوندگان بیمه ایران و کارکنان این بیمه در سراسر کشور ارائه کنیم تا رضایت خاطر مشتریان و همکاران در بیمه ایران جلب شود.
در این مراسم همچنین «حسن شریفی» مدیرعامل بیمه ایران اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای را با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد می‌کنیم تا طرفین از ظرفیت‌های یکدیگر و خدمات یکدیگر استفاده کنند.
وی افزود: بیمه ایران به عنوان تنها شرکت دولتی در صنعت بیمه این توفیق را دارد که بتواند خدمات مؤثری را به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ارائه کند.
شریفی تصریح کرد: خرسند خواهیم شد که ما نیز بتوانیم از خدمات بانک برای همه ذی‌نفعان بیمه ایران استفاده کنیم.
گفتنی است بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه ایران، بیمه‌شوندگان می‌توانند با دریافت وام قرض‌الحسنه از بانک، نسبت به خرید انواع بیمه‌نامه اقدام کنند.
همچنین با متمرکز شدن حساب‌های پرداخت حقوق کارکنان بیمه از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کارکنان این شرکت می‌توانند از وام قرض‌الحسنه بانک استفاده کنند.


-----
----------------