×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
بیمه‌گری هوشمند رمز بقای شرکت‌های بیمه

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در ادامه برگزاری جلسات درون سازمانی با واحدهای فنی و غیرفنی بیمه رازی، با همکاران، مدیران و سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، جباری خاطرنشان کرد: یکی از چرخش‌های بسیار مهم پنج چرخش استراتژیک توجه ویژه به تغییر وضعیت از بیمه‌گری سنتی و متعارف به بیمه‌گری هوشمند است که از آن می‌توان به یک تحول ضروری، الزام‌آور و رمز بقای شرکت در آینده نزدیک تلقی کرد.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: ورود سریع، دقیق و کامل حوزه فناوری اطلاعات به کسب و کار بیمه‌ای، جهت ارائه خدمات نوین، سریع و انعطاف پذیر در حوزه بیمه‌گری و … به بیمه گذاران است.

او خاطرنشان کرد: انتظار است با مشارکت و همکاری همه معاونین و مدیران ستاد و صف در مسیر تحقق این اهداف گامی برداشته شود تا شاهد موفقیت بیشتر شرکت در عرصه کسب و کار بیمه‌ای و شاهد ارائه خدمات بی‌نظیر به مشتری و بیمه گذاران بیمه رازی بود.

مدیرعامل بیمه رازی تاکید کرد: تحقق چشم انداز مدنظر صرفا با استفاده از سامانه‌های جدید، هوشمند، خلاقیت و نوآوری در حوزه فنی، اجرایی و فن آوری میسر می‌شود.


-----
----------------