×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیمه آسماری، میزبان پژوهشگران است

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، تاریخ علم در جهان از آن حکایت دارد که هیچ فرایند توسعه ای، بدون تحقیق و پژوهش، عملیاتی نشده است و از این روست که کشورهای توسعه یافته، همچنان بخش عمده ای از بودجه های سالیانه خود را به مساله پژوهش تخصیص می دهند.

صنعت بیمه نیز با درک درست از این موضوع، نه تنها پژوهش در کارکردهای خود را همواره در دستور کار داشته است، بلکه یک نهاد مستقل با عنوان «پژوهشکده بیمه» را به منظور مطالعه در حوزه های متعدد بیمه فعال کرده است. همچنین، شرکت بیمه آسماری، حمایت از پژوهشگران را از اولویت های اصلی خود قرار داده و در طراحی محصولات، بهینه سازی فرایندها و پیاده سازی خدمات خود همواره از پژوهشگران برتر یاری طلبیده است.

به تازگی نیز دو طرح پژوهشی همکاران شرکت در سی اُمین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه، حائز رتبه های برتر شد که نشان دهنده عزم کارکنان بیمه آسماری بر استفاده از ظرفیت پژوهش در کمک به پیشرفت این صنعت است. شرکت بیمه آسماری با گرامیداشت فرارسیدن این روز، دست پژوهشگران را به گرمی می فشارد و امیدوار است با کاربردی تر شدن تحقیقات، نتایج آنها در بهبود هر چه بیشتر عملکرد صنعت بیمه، بیش از پیش نمایان شود.


-----
----------------