×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر تقویت حلقه ارتباط میان مشتری و بانک

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان ضمن گفت و گوی تلفنی با مشتریان و کارکنان، بر اهمیت ارتباط با مشتریان تاکید کرد و گفت: در برنامه ارتباط بی واسطه مدیران و مشتریان، دغدغه ها و مشکلات از نزدیک لمس می شوند و ضرورت دارد که مدیران ارشد بانک در جریان امور بوده تا درنهایت نیازهای مشتریان مرتفع شوند.

وی با تاکید بر اینکه کسب حداکثری رضایت مشتریان باید اولویت همکاران و مدیران بانک باشد، اظهار کرد: ارتباط های بی واسطه هم موجب دلگرمی همکاران و هم راهی برای حل و فصل بهتر نیازهای مشتریان است.

عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ضمن قدردانی از زحمات همکاران در اداره کل روابط عمومی بانک گفت: باید از تلاش ها و زحمات همکارانمان در این اداره به ویژه در واحد کال سنتر برای پاسخگویی با صبر و متانت به مشتریان بسیار قدردانی کنم چرا که بدون مشاهده فعالیت همکاران در این بخش، نمی توان سختی کار آنها را درک کرد. 

همچنین حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی نیز با حضور در واحد پاسخگویی روابط عمومی به مسائل و مشکلات کارکنان که به صورت تماس تلفنی مطرح شد، پاسخ داد.

وی تاکید کرد: به دلیل گستردگی بانک تا اقصی نقاط کشور، بسیاری از همکاران فرصت طرح مشکلات یا نظرات خود را نمی یابند، اما با ایجاد امکان تماس تلفنی میان مدیران ارشد بانک و کارکنان، بسیاری از همکاران در سایر شهرها توانستند مشکلات و نظرات خود را درباره امور جاری بانک مطرح کنند.

معاون منابع انسانی بانک با تاکید بر اینکه مهم ترین سرمایه گرانسنگ بانک ملی ایران، نیروی انسانی آن است و مدیرعامل و هیات مدیره بانک اهتمام ویژه ای به حل مشکلات معیشتی و شغلی کارکنان دارند، افزود: مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی همکاران به طور دقیق مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد و  با توجه به شرایط و اقتضائات قانونی نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.

کاظمی با تقدیر از عملکرد روابط عمومی در تسهیل ارتباط مدیران ارشد بانک با بدنه کارکنان تاکید کرد: نقش روابط عمومی در تحکیم ارتباطات درون سازمانی و همچنین با مشتریان بسیار برجسته است و ایجاد چنین امکانی برای گفت و گو با همکاران در تحکیم هر چه بیشتر این ارتباط ها تاثیر بسزایی دارد.

گفتنی است، از روز گذشته اعضای هیات مدیره بانک به منظور ارتباط بی واسطه با مشتریان و کارکنان بانک در اقصی نقاط کشور، طبق جدول زمانبندی انتشار یافته در واحد پاسخگویی روابط عمومی حضور یافته و پاسخگوی مشکلات و نظرات تماس گیرندگان هستند.

بدین ترتیب امروز علاوه بر حضور معاونین امور شعب و منابع انسانی، روسا و معاونین ادارات کل اعتبارات، بررسی طرح ها و برنامه ریزی و نظارت اعتباری از ساعت ۸ تا ۹ و ۳۰ دقیقه صبح و روسا و معاونین ادارات کل اطلاعات بانکی، شبکه و زیرساخت، مدیریت عملیات بانکی و توسعه سیستم ها نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح پاسخگوی مشتریان و همکاران بودند.


-----
----------------