×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تجلیل از کادر درمان و پرستاران مرکز اورژانس مجتمع معدنی چادرملو

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور اجتماعی مجتمع معدنی چادرملو، مهندس داودی مدیر این مجتمع به همراه جمعی از مدیران و پزشکان، با حضور در بخش درمانی این مجتمع، ضمن تبریک میلاد فرخنده و با سعادت اسوه صبر و استقامت، حضرت زینب کبری(س) ، تلاشهای فداکارانه و زحمات شبانه روزی پرستاران را در جهت بهبود حال بیماران، شایسته تقدیر دانست و بر الگو قرار دادن حضرت زینب سلام الله علیها تاکید کرد.

مهندس داودی ،سرپرست معاونت امور معادن و فرآوری چادرملو با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم تکریم مقام والای پرستاران، این امر را نشان دهنده جایگاه رفیع پرستاران دانست و گفت: خدمت در این حرفه مقدس، توفیق و سعادت بزرگ الهی است و شما عزیزان سخت کوش، اسوه مهربانی و مورد احترام اقشار مختلف جامعه هستید که در عرصه سلامت با حوصله، صبر و مقاومت زیاد در سخت ترین شرایط نیز به درمان بیماران می پردازید.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج افزود: در کشور عزیزمان، همسران جانبازان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، پرستاران گمنامی هستند که با صبر و بردباری و بدون توقع، از عزیزان جانباز پرستاری می کنند که ما باید از این فرشتگان زمینی درس صبر و بردباری بگیریم.

محمد داودی در پایان گفت: در سالهای گذشته و در شرایط سخت کرونا، پرستاران که با همت جهادی خود خالق صحنه‌های انسان دوستانه‌ای بودند را از یاد نخواهیم برد . به همین مناسبت مراسمی نیز با حضور کارکنان و کارگران در مسجد مجتمع صنعتی چادرملو برگزار گردید.


-----
----------------