×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تدابیر بانک توسعه تعاون برای اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای معاونین بانک اظهار داشت: نقش آفرینی بانک توسعه تعاون در اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت بسیار مهم است.
وی افزود: به شخصه تجربه رسیدگی به درخواست های مردمی سفرهای استانی دولت طی ادوار گذشته و ساماندهی و رسیدگی به چند ده هزار نامه و درخواست را دارم، برنامه ریزی و رسیدگی بموقع به درخواست های مردمی می تواند در ارتقای رضایت عموم از اقدامات دولت تاثیرگذار باشد.
راه اندازی سامانه ها و امکان ثبت و پیگیری درخواست های مردمی باعث شده رسیدگی و ساماندهی درخواست ها با سطح کیفی امکان پذیر باشد و همکاران بانک توسعه تعاون نیز در مسیر پاسخگویی شفاف و سریع به درخواست های مردمی هدایت می‌شوند.
شیخ حسینی گفت: به واسطه اهمیت اقدامات بموقع در حوزه مصوبات سفرهای استانی، مدیران و معاونین استانهای چهار محال و بختیاری و کردستان به این جلسه دعوت شده اند تا به صورت حضوری هماهنگی ها و توصیه های لازم ارائه گردد.
مصوبات سفرهای دور اول شامل پروژه های مهم و کلان عمرانی بوده است و مصوبات سفرهای دور دوم مشتمل بر درخواست های خرد مردمی و گره‌گشایی از مشکلات عموم مردم است.
این مقام بانکی تاکید نمود: در هر یک از استان چهار محال و بختیاری و کردستان، یکی از همکاران مطلع در حوزه اعتباری وظیفه پاسخگویی و راهنمایی دقیق معرفی شدگان بر عهده دارد و معاون اعتباری استان نیز نظارت کافی را اعمال می‌نماید.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: بودجه مورد نیاز برای سهمیه بانک در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به معرفی شدگان از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آماده است و راهنمایی کافی از سوی همکاران برای مراجعه معرفی شده به نزدیکترین شعبه انجام می شود، اعتقاد داریم گره گشایی از مشکلات مردم، برکت فعالیت بانکداری را بیشتر می کند و وجهه اجتماعی بانک توسعه تعاون را ارتقا می بخشد.
پرداخت تسهیلات خرد در استانهای کمتر برخوردار باعث گسترش عدالت اجتماعی می‌شود و در راستای اهداف اجتماعی دولت خدمتگزار نیز هست، چرا که این استانها به واسطه رشد اقتصادی کمتر، صلاحیت بالاتری برای بهره مندی از تسهیلات خرد و عمومی دارند.
در ادامه جلسه سید علی میرفخرایی رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون به گزارشی در خصوص کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک و نتایج نظرسنجی و دستاوردهای این همایش ارائه کرد.
در ادامه جلسه که با حضور حسن شریفی-معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، کریم میرزاخانی سرپرست معاونت مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی ، محمد سلمانی-معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی ، محمد ذوالفقاری-سرپرست معاونت مدیرعامل در امور حقوقی، سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست، احمد محمدی مدیر امور اعتباری، سجاد علی زاده سرپرست مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، امیر میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه ریزی و مدیریت عملکرد، رامین نجمی رئیس اداره کل سرمایه گذاری و محمد نخعی سرپرست معاونت طراحی و توسعه محصول اداره کل هوش کسب و کار و توسعه محصول همراه بود مسائلی از جمله افزایش سرمایه بانک و ثبت اطلاعات شرکتهای زیر مجموعه در سامانه سماب مورد بحث و رسیدگی قرار گرفت.


-----
----------------