×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

یکی از راه‌های مطمئن درآمدزایی، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ملکی مولد است و رشد و توسعه سرمایه‌گذاری در این حوزه بستگی به مجموعه بزرگی از عوامل دارد که مهم‌ترین آنها موقعیت مکانی و جغرافیایی پروژه‌های ملکی – تجاری است.

یکی از پروژه های کلان تجاری کشور، در حال حاضر «مجتمع چندمنظوره ماه‌لند» در بندر ماهشهر است که به‌عنوان پرچم‌دار سرمایه‌گذاری ملکی مولد در کشور به شمار می‌رود و آینده مالی تضمین شده‌ای را به مالکانش نوید می‌دهد. در ادامه با ما همراه شوید تا امتیازات و مزایای تضمین آینده مالی با سرمایه‌گذاری در این پروژه عظیم ملکی مولد را به شما معرفی کنیم.

مزایای سرمایه‌گذاری ملکی مولد

موقعیت جغرافیایی و مکانی مناسب برای یک پروژه ملکی تجاری، دلیلی تعیین کننده برای دستیابی به سودهای کلان است و این عامل کلیدی سبب افزایش تقاضا و تداوم درآمد یک ملک تجاری در بازار املاک می‌شود.

از مزایا و امتیازات سرمایه‌گذاری ملکی مولد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 ۱- بازدهی زیاد سرمایه

با سرمایه‌گذاری هوشمندانه در یک پروژه تجاری ملکی بزرگ می‌توانید بازدهی سرمایه خود را به حداکثر برسانید برای اینکه غالباً پروژه‌ها در بهترین موقعیت جغرافیایی و مکانی ممتاز قرار دارند. دسترسی راحت، موقعیت منطقه به لحاظ گردشگری، منابع طبیعی پرآب، سیاست‌های تشویقی و حمایت دولت، اماکن تفریحی و بسیاری از موارد دیگر دست‌به‌دست هم داده‌اند و نظر تعداد زیادی از مشارکت کنندگان را به این حوزه سرمایه‎‌گذاری جلب کرده‌اند.

 ۲- پوشش ریسک در برابر تورم

 وقتی تورم اقتصاد کشور بالا می‌رود املاک و مستغلات به هر شکلی به عنوان پوشش ریسک عمل می‌کنند و ارزش ملک و همچنین اجاره بها نیز افزایش می‌یابند.

 ۳- تنوع سبد سرمایه

سرمایه‌گذاران با انتخاب بازار املاک می‌توانند سبد سرمایه گذاری خود را متنوع‌تر کنند؛ زیرا در بسیاری از مواقع ریسک‌های سایر بازارهای موازی بیشتر است؛ بنابراین اضافه‌کردن سرمایه‌گذاری ملکی به‌عنوان  یک سبد سرمایه‌گذاری کم ریسک با ثبات بیشتری همراه است.

 ۴- توسعه کسب و کار

سرمایه‌گذاری‌های ملکی مولد درهای رونق و گسترش تجارت را باز می‌کنند و به عنوان یک فضای آماده تجاری، راه اندازی کسب و کارهای خدماتی، نوآورانه، گردشگری و غیره را فراهم می‌کنند پس به این روال میزان تقاضای گردشگران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران نیز بالاتر می‌رود.

مجتمع چند منظوره ماه‌لند: سرمایه‌گذاری خوش‌آتیه در کرانه خلیج‌فارس

جایگاه بندر ماهشهر اهمیت زیادی دارد زیرا امروز ماهشهر به یکی از برترین مناطق استراتژیک اقتصادی، سیاسی و گردشگری در جنوب غربی کشور بدل شده است. موقعیت مکانی منحصر به فرد این شهر دلیل اصلی توجه سرمایه‌گذاران بزرگی همچون ستاره‌های دنیای فوتبال ایران به‌ویژه ورزشکاران تیم‌های استقلال و پرسپولیس است.

از ویژگی‌های استراتژیک، اقتصادی و گردشگری بندر ماهشهر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بیش از ۲۰ شرکت بزرگ و کوچک پتروشیمی در این شهر حضور دارند.
  • بندر ماهشهر به عنوان یکی از مهم‌ترین بندرگاه‌ها و شریان‌های ترانزیتی، دریایی، زمینی، ریلی در جنوب به شمار می‌رود.
  • ماهشهر از قدیمی‌ترین بنادر کرانه خلیج‌فارس به حساب می‌آید و سابقه تاریخی آن قبل از زمان ساسانی تا کنون به ثبت رسیده است.
  • اماکن زیارتی و سیاحتی، پارک ساحلی، پارک جنگلی و شهر باستانی آسک، خور موسی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه محسوب می‌شوند.
  • فرهنگ بومی این ناحیه یکی از جاذبه‌های منحصر به فرد گردشگری است.

مجتمع چندمنظوره ماه‌لند یکی از کلان پروژه‌های مجلل زنجیره‌ای است که آن را امروز به «پرچهره‌ترین» طرح تجاری در جنوب ایران تبدیل کرده است. طراحی خارق‌العاده و فضای مدرن این پروژه با کاربری در چهار بعد اصلی تجاری، مسکونی، ورزشی و فرهنگی با زیربنایی بالغ بر ۴۴,۵۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۲۱۰۰۰ مترمربع در حال ساخت است.

از ویژگی‌های اصلی این پروژه در ابتدا می‌توان به طیف کامل خدمات آن اشاره کرد که در چهار بعد فوق‌الذکر، میزبان انواع و اقسام مراجعان، گردشگران و متخصصان خواهد بود. این مجتمع مدرن، ۱۱۲۰۰ مترمربع متراژ اقامتی و ۱۹۴۰۰ مترمربع متراژ تجاری دارد و از بخش‌های متعدد و متنوعی تشکیل شده است که برخی از آنها، عبارتند از:

  • کافی‌شاپ‌ها، رستوان‌ها و فودکورت
  • واحدهای تجاری و فروشگاهی
  • بازارچه سنتی
  • هوم آفیس
  • موزه گالری
  • کافه فوتبال
  • باشگاه‌های ورزشی مجهز
  • استخر، سونا و جکوزی
  • هایپرمارکت
  • سالن‌های سینما و تئاتر

آینده مالی تضمین شده با سرمایه‌گذاری ملکی

سرمایه‌گذاری و مشارکت در ساخت، با سود قابل توجه و همچنین افزایش ارزش سهم همراه است و با توجه به اینکه ماه‌لند، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تجاری – تفریحی در ایران قلمداد می‌شود، این پتانسیل را دارد که تعداد زیادی از کارآفرینان، صاحبان کسب و کار، تجار و بازرگانان را به منظور راه‌اندازی و تأسیس کسب و کار به سوی خود فرخواند و به رونق خود پروژه و منطقه کمک می‌کنند.

پتانسیل بسیار سودآوری در دل این پروژه بزرگ نهفته است، به‌طوری‌که می‌تواند آینده موفقی را برای سرمایه‌گذاران خود رقم بزند. علاوه بر این، مسیر سرمایه‌گذاری در این پروژه هم بسیار هموار است. هم‌ساز، به عنوان پلتفرم معرفی فرصت‌های مطمئن سرمایه‌گذاری، ماموریت دارد که طی یک فرآیند شفاف، مطمئن و آسان، به شما کمک کند با بودجه دلخواه، جهت سرمایه‌گذاری بر روی این کلان پروژه ملکی مولد اقدام نمایید. بدین شکل، امید می‌رود که نه تنها آینده خود را تضمین نمایید بلکه به مسیر جدید و پربازده‌ای برای سرمایه‌گذاری‌های آتی هم دست یافته باشید.


-----
----------------