×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از عملکرد مطلوب ایرانسل

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ظهر جمعه ۳ آذر۱۴۰۲، آیین افتتاحیه تأمین پوشش اینترنت پرسرعت همراه در شهرستان کرمان و راور، با حضور دکتر محمدرضا پورابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، دکتر علی بابایی فرماندار کرمان، مهندس حسین ساجدی‌فر مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات استان و جمعی از مدیران استانی و منطقه‌ای، در روستای تیکدر از بخش چترود شهرستان کرمان برگزار شد.

این سایت‌ ارتباطی ایرانسل به نمایندگی از ۲۷ سایت ارتباطی روستایی و شهری شهرستان کرمان و با اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد ریال در مجموع، در آیین افتتاحیه تأمین پوشش اینترنت پرسرعت همراه شهرستان کرمان و راور، مورد بهره‌برداری و استفاده خانوارها قرار گرفت. این ۲۷ سایت،شامل ۷ سایت ارتباطی پروژه USO و ۲۰ سایت ارتباطی جدید است که با بهره‌برداری از سایت‌های پروژه USO، یک هزار و ۶۸۶ خانوار در ۲۶ روستا و با ۵هزار و ۷۰۰ نفر جمعیت، تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل قرار گرفتند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: شرکت ایرانسل با توجه به عملکرد مطلوبی که از خود نشان داده، نیازمند حمایت و رفع برخی موانع موجود برای ارتقای شبکه های ارتباطی در استان است که دستگاه‌های مسئول از جمله شهرداری کرمان و سایر نهادهای مرتبط، باید موانع را هر چه سریع‌تر از پیش روی این اپراتور بردارند.

ایرانسل، اولین ارائه دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، تا پایان امسال و مطابق با برنامه‌های وزارت ارتباطات، پوشش روستاهای بالای ۲۰ خانوار را که در طرح ملی توسعه ارتباطات روستایی به ایرانسل واگذار شده است، تکمیل می‌کند.


-----
----------------