×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید از مدیرعامل فولاد هرمزگان

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در جلسه شورای هماهنگی و نظارت ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت استان هرمزگان با بیان اینکه از سال ۴۲ تا به امروز ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی شده است، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را که یک نگاه تمدنی است را بیش از پیش ترویج دهیم؛ چرا که اختلاف ما با تفکر غرب بر سر ابدیت است و شهدا نیز قهرمانان ابدیت هستند.

وی ادامه داد: رسیدگی به خانواده‌های شهدا یک امر عمومی بوده و بنیاد شهید یک نقش دبیرخانه‌ای است؛ از این رو همه دستگاه‌ها باید در این حوزه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مهدی دوستی، استاندار هرمزگان نیز در جلسه شورای هماهنگی و نظارت ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگانی‌ها بیشترین شهید را در مبارزه با آمریکایی‌ها تقدیم انقلاب کرده‌اند، تاکید کرد: هرمزگان در رسته‌ها و عرصه‌های مختلف شهدایی را تقدیم کرده است.

دوستی در خصوص اشتغال ایثارگران و فرزندان شاهد اضافه کرد: آنچه که در سطح استان باید باشد دست‌یافتنی است. با این حال در رابطه با دستگاه‌های ملی لازم است سازمان اداری و استخدامی نیز حمایت‌های ویژه داشته باشد.

وی گفت: در حوزه امکانات ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان سالن‌های ورزشی را بر اساس پراکنش خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران جهت استفاده در نظر بگیرد و در راه‌اندازی استخر ایثار نیز آمادگی مشارکت داریم.

در پایان این نشست از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبدیل وضعیت ایثارگران تجلیل به عمل آمد و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان نیز به دلیل همکاری صادقانه و مجدانه در جذب و استخدام و همکاری و ایفای نقش در مسئولیت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی تقدیر کرد.

رویداد جدید | تقدیر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید از مدیرعامل فولاد هرمزگان


-----
----------------