×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
توزیع مازاد سود معاملات سهام صندوق گسترش فردای ایرانیان

شرکت کارگزاری بانک آینده در خصوص بازدهی صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان، از محاسبه مازاد سود حاصل از معاملات سهام، طی یک ‌سال‌مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه سال ۱۴۰۲ و توزیع آن بین سرمایه‌گذاران این صندوق خبر داد.
در همین راستا، شرکت کارگزاری بانک آینده به‌عنوان مدیر این صندوق، در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۸، مبلغ قابل‌‌پرداخت به سرمایه‌گذاران را متناسب با میزان سرمایه و مدت حضور ایشان، تعیین و پرداخت کرد. (با احتساب پرداخت این مبلغ، نرخ مؤثر سالانه سرمایه‌گذاری در صندوق به شرط حضور دائم از ابتدای سال مالی تا پایان آن برابر ۲۶/۸% گردید.)
شایان ذکر است؛ صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان (تحت مدیریت شرکت کارگزاری بانک آینده) از نوع صندوق‌های اوراق بهادار با درآمد ثابت و تقسیم سود ماهانه است. از جمله مزایای سرمایه‌گذاری در این صندوق می‌توان به بازدهی مناسب، امکان سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت (به صورت روز شمار)، امکان انجام غیرحضوری تمام مراحل و هم‌چنین امکان سرمایه‌گذاری با مبالغ پایین (حدود ۱۰۰ هزار تومان) اشاره کرد.
متقاضیان سرمایه‌گذاری در این صندوق می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان به‌نشانی www.gostareshfund.ir با حضور در هر یک از شعب بانک آینده یا شرکت کارگزاری بانک آینده، نسبت به سرمایه‌گذاری در صندوق اقدام نمایند.


-----
----------------