×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
توسعه زیرساخت‌های بانک سینا بر اساس طرح راهبردی کسب‌وکار با جدّیت دنبال می‌شود

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، چنگیز مروج ضمن ابراز خرسندی از افتتاح شعبه جدید این بانک در بلوار فردوس تهران، گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های نظام بانکی کشور، سهولت دسترسی مشتریان به خدمات بانکی است و بانک سینا نیز بر اساس طرح راهبردی کسب‌وکار، به دنبال تقویت و توسعه زیرساخت‌ها در کنار توسعه بانکداری دیجیتال و پلتفرمی به منظور رفاه حال مشتریان است.

وی با اشاره به فضای رقابتی حاکم بر صنعت بانکداری، افزود: تمرکز شعب بانک سینا در شهر تهران در مقایسه با دیگر بانک‌ها، محدود است و بر اساس رویکرد توسعه‌ای این بانک، به دنبال افزایش شعب در محدوده‌های مورد نیاز مشتریان، هستیم. این موضوع در کنار توجه به توسعه بانکداری مجازی و پلتفرمی، به دسترس‌پذیری بیشتر خدمات بانک سینا منجر خواهد شد.

به گفته مروّج، بر اساس طرح راهبردی کسب‌و کار بانک سینا، توسعه زیرساخت‌های این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های بانکداری اختصاصی و تجاری است و انتظار می‌رود بر اساس محاسبات و پیش‌بینی‌ها، افتتاح شعب جدید بانک سینا موجب افزایش سهم بازار این بانک شود.

قائم‌مقام مدیرعامل در این مراسم به اهمیت توجه به مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع به عنوان عامل مهم موفقیت شعبه در عملکردها و نیز توجه به نظرات و دیدگاه‌های آنان تأکید کرد.

گفتنی است در این مراسم اعضای هیأت عامل و مدیر منطقه غرب تهران بانک سینا، کسبه و فعالان اقتصادی منطقه و جمعی از کارکنان این بانک حضور داشتند.

شعبه جدید بانک سینا در بلوار فردوس شرق، شماره ۵۷ واقع است.


-----
----------------