×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

از آن جا که خوشبختانه افراد ثروتمند ایرانی  کم نیستند، بیان و ذکر تک تک آن ها و زندگی نامه شان در این متن نمی گنجد، از این رو به برخی از افراد برجسته در چند زمینه مختلف خواهیم پرداخت. در ادامه متن از شما دعوت می کنیم تا چند نمونه از زندگی نامه افراد سخت کوش و ثروتمند ایرانی را به طور مختصر بخوانید.

فرزاد وجیهی

فرزاد وجیهی  متولد : ۲۵ آبان ۱۳۶۷ (۱۶ نوامبر ۱۹۸۸) که در بازارهای مالی بین المللی، به عنوان یک تریدر نام آشنای ایرانی، از او نام برده می­شود، این تریدر جوان ایرانی که حال با لقب ” استاد آرون” در میان جامعه تریدرها، به شهرت رسیده است ،در زمینه معاملات و سرمایه‌گزاری های بازارهای بین‌المللی، بانکی، املاک، مستغلات به ثروت هنگفتی دست یافته است.

پریسا تبریز :

تبریز دیگر بانوی فهرست جوان ترین ثروتمندان ایرانی محسوب می شود و از جمله مهندسان تیم امنیتی گوگل است. مدیر گروه مهندسی امنیت اطلاعات گوگل وظایف گوناگونی از جمله بهبود امنیت ابزارهای گوگل از جمله مرورگر کروم را بر عهده دارد. یک تیم از هکرها زیر نظر تبریز برای پیدا کردن باگ ها و مشکلات امنیتی گوگل فعالیت دارند.

رکسانا ورزا :

ورزا؛ نیز از دیگر افراد در فهرست جوان ترین ثروتمندان ایرانی است که از جمله چهره های مهم مایکروسافت شناخته می شود. او مسئولیت برخی از مهمترین پروژه های این شرکت در اروپا را بر عهده دارد و از جمله افراد ثروتمند دنیاست.

در اینجا فهرست پولدارترین جوانان ایران به پایان می رسد. ما ادامه این فهرست را به افراد ثروتمند ایرانی با رده سنی متفاوت اختصاص داده ایم. در ادامه با ما باشید.

پدرام سلطانی

پدرام سلطانی: شخصی که با وجود جوان بودن به‌عنوان یکی از بزرگان بخش خصوصی پتروشیمی معروف است.
۴۱ سال سن دارد و متولد زاهدان است. رئیس هیات مدیره گروه شرکت های پرسال، عضو هیات مدیره و دبیر کل اتحادیه صادر کنندگان فرآرده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران، موسس، عضو هیات مدیره و مدیر عامل صندوق توسعه صادرات فرآرده های نفتی ایران است.


-----
----------------