×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، در مهمانی ۱۰ کیلومتری روز جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ تهران که به همین مناسبت برگزار می شود، مشارکت دارد.

همراه اول در این مراسم مهمانی که قرار است از حدود دو ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء در مسیر میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی آغاز شود و تا پاسی از شب ادامه داشته باشد، با برپایی غرفه ای اختصاصی حضور خواهد داشت.

برپایی استیج ویژه اجرای برنامه های شاد و مناسبتی در کنار کانترهای «اپلیکیشن شاد» و «آکادمی همراه» از جمله برنامه های غرفه همراه اول در این روز خواهد بود.

حوزه «خدمات مشترکان» اپراتور اول تلفن همراه نیز به منظور پاسخگویی هر چه بهتر و رفع مشکلات احتمالی شرکت کنندگان در این رویداد، در کنار بخش های فرهنگی تدارک دیده شده این غرفه حضور خواهد داشت و پذیرای متقاضیان خواهد بود.

مخاطبان ویژه برنامه های استیج همراه اول نیز از کودکان تا بزرگسالان هستند که می توانند ضمن آشنایی هر چه بیشتر با سرویس های دیجیتال ارائه شده در این غرفه، از محتوای فرهنگی این بخش نیز بهره مند شوند.

علاقه مندان به حضور و همراهی با برنامه های تدارک دیده شده توسط نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه، می توانند در بازه زمانی مذکور به خیابان آزادی، نرسیده به چهارراه رودکی روبروی فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مراجعه کنند.


-----
----------------