×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حمایت بانک توسعه تعاون ازتیم مطرح لیگ برتری

سید علی میرفخرایی، رئیس اداره روابط عمومی بانک توسعه تعاون اعلام کرد: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان طی پنج مسابقه با طرح و نام بانک توسعه تعاون به میدان می‌رود.
وی افزود: تیم‌ ذوب آهن اصفهان طی مسابقه اخیر خود با آلومینیوم اراک از مسابقات با نام بانک توسعه تعاون حضور یافت و پیراهن این تیم طی چهار مسابقه مهم این تیم در هفته‌های آتی نیز منقش به نشان بانک توسعه تعاون است. نقش برند بانک بر این باشگاه معتبر و قدیمی می‌تواند موجب شناخت بیشتر برند بانک در میان طرفدران ورزش بشود.
میرفخرایی ادامه داد: در چهار مسابقه آینده ذوب آهن اصفهان با نساجی مازندران در روز یکشنبه ۲۱ آبان، استقلال تهران در روز شنبه چهار آذر، پیکان در روز جمعه ۱۷ آذر و فولاد خوزستان در روز سه شنبه ۲۸ آذر نیز تبلیغ بانک توسعه تعاون بر پیراهن تیم ذوب آهن نقش خواهد بست.
وی گفت: مشارکت و همکاری بنگاه‌های اقتصادی و اجتماعی با باشگاه‌های ورزشی امری رایج و متعارف است و بانک توسعه تعاون نیز از حامیان ورزش کشور است.
رییس اداره روابط عمومی بانک افزود: مسابقه ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از شبکه های استانی پخش شده و در دو برنامه پر طرفدار «شب های فوتبالی» و« فوتبال برتر» نیز تصاویر برگزیده مسابقه پخش می‌شود.
میرفخرایی افزود: طی جلسه اخیر رحمانپور مدیر امور استان‌ها و شعب بانک با نیما نکیسا چهره مطرح ورزش ملی و مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان و مطابق هماهنگی های صورت پذیرفته با باشگاه ذوب آهن، برنامه ریزی برای درج نام بانک در این مسابقه فراهم گردید. بانک توسعه تعاون به عنوان نهاد مالی و توسعه ای بخش تعاون پیشنهاد امکان اداره باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی را مطرح نموده است.
شایان ذکر است که باشگاه‌های مطرح دنیا از جمله بارسلونا به صورت تعاونی اداره می‌شوند و باشگاه فرهنگی و ورزشی ذوب آهن اصفهان نیز در صدد است تا تدابیر و اقداماتی در رابطه با روش مدیریت تعاونی در باشگاه‌های ورزشی دنبال نماید.


-----
----------------