×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
خدمت‌رسانی بیمه سرمد در استان سیستان‌وبلوچستان بررسی شد

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در سفر استانی مجید گرشاسبی معاون بیمه‌های اشخاص بیمه سرمد به استان سیستان و بلوچستان خدمت رسانی بیمه‌ای این شرکت در حوزه بیمه های درمان مورد بررسی قرار گرفت و در جهت رفع موانع و مشکلات اقداماتی انجام شد.

گرشاسبی که با تنی چند از کارشناسان معاونت بیمه های درمان از جمله مسئول امور قراردادها و مسئول پرداخت خسارت بیمه سرمد به این استان سفر کرده بود با حضور در شعبه بیمه سرمد از نزدیک با کارکنان شعبه با بیمه شدگان استان گفتگو و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت. 

وی همچنین در دیداری صمیمی با اعضای کانون بازنشستگان و برخی کارکنان و بیمه شدگان بانک صادرات، مشکلات و دغدغه‌های ایشان را بررسی کرد و در جهت رفع موانع و مشکلات چاره‌اندیشی شد.

در ادامه این سفر، معاون بیمه های اشخاص بیمه سرمد در نشستی با رئیس اداره رفاه بانک صادرات و مدیر امور شعب بانک صادرات استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست مدیر امور شعب بانک صادرات سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به هماهنگی و همدلی خوب بیمه سرمد و بانک صادرات گفت: تلاش ما بر این است تا با ایجاد بستری مناسب و معرفی مشتریان خود به بیمه سرمد هم افزایی مناسبی در حوزه بازاریابی ایجاد کنیم. 

ایشان با اشاره به حجم مراجعات بیمه شدگان بانک صادرات خواستار استقرار پاره وقت کارشناسان شعبه بیمه سرمد در سرپرستی شعب بانک صادرات شد تا پاسخگویی و ارائه خدمات به حداقل زمان ممکن برسد.

 معاون بیمه های اشخاص سرمد با تاکید بر فرایند الکترونیکی دریافت نسخ گفت:  در تلاشیم در حوزه درمان  با ارائه سرویس‌های مدرن خدمات بهتری به مشتریان خصوصاً کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات ارائه دهیم. ایشان لازمه کاهش مدت زمان پرداخت خسارت را همکاری دو طرفه از سوی مشتریان و پزشکان دانست و افزود: این مهم از بزرگترین دغدغه های ماست که البته با تلاش و برنامه ریزی های انجام شده گام های خوبی در این خصوص برداشته شده است.

گرشاسبی همچنین از اقدامات انجام شده  جهت عقد قرارداد با مراکز مختلف درمانی و بیمارستان‌های دولتی گفت و افزود: با پیگیری‌ تعداد قابل توجهی از مراکز درمانی از جمله بیمارستان‌های خاتم الانبیا سپاه و امیرالمومنین ارتش به مراکز طرف قرارداد بیمه سرمد اضافه شد و هم اینک تعداد مراکز طرف قرارداد بیمه سرمد از ۴۵ مرکز به ۹۰ مرکز رسیده است.  افزایش تنخواه پرداخت خسارت درمان شعبه از یک میلیارد ریال به سه میلیارد ریال و تسهیل دریافت نسخ از دیگر اقداماتی بود که در سفر معاون بیمه های اشخاص بیمه سرمد انجام شد.


-----
----------------