×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
در اقدامی جهادی، پروژه ۱۰۰۰ واحدی قرچک را به اتمام رساندیم

به گزارش رویداد جدید به نقل از هیبنا؛ مدیرعامل بانک مسکن در جریان بازدید امروز وزیر راه و شهرسازی از پروژه ۱۰۰۰ واحدی سبحان قرچک گفت: این پروژه که علیرغم احداث، طی چند سال اخیر بلاتکلیف و معطل مانده بود به دلایلی چون قدمت زیاد و مشکلات لوله‌کشی نیازمند بازسازی و اقدامات اصلاحی بود.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: در پی تاکیدات آیت ‌ا… رئیسی مبنی بر تکمیل و تحویل به مردم عزیز، مقرر شد بانک مسکن با ورود به پروژه سبحان به رفع مشکلات آن اقدام کند.
وی گفت: دستور رییس جمهوری مبنی بر مقاوم‌سازی ۶ بلوک انتهایی این پروژه برای ما حجت بود؛ لذا همکاران ما بلافاصله در پروژه مستقر شدند و با تمام توان شرکت‌های زیرمجموعه و مهندسی مجموعه بانک به رفع مشکلات آن پرداختند.
دکتر حسینی افزود: همزمان با عملیات مقاوم‌سازی، نوسازی و بازسازی با استفاده از بهترین روش‌های مقاوم‌سازی که مورد تاکید مهندسان، اساتید و نظام دانشگاهی کشور بود، اقدامات دیگری نیز که در واحدها مورد نیاز بود اعم از تست‌های آب و برق و تاسیسات و مشکلات داخلی واحدها انجام شد. اقداماتی نیز برای رفع مشکلات فاضلاب شهری نیز در دست انجام است.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: امروز با افتخار اعلام می‌کنم توانستیم در یک کار جهادی که می‌بایست تا یک سال و نیم به طول بینجامد، در کمتر از یک ماه کار پروژه سبحان قرچک را به اتمام برسانیم که جا دارد از زحمات همکارانم تشکر کنم.
وی گفت: تمام این اقدامات در قالب بازسازی و نوسازی و با کار شبانه روزی جهادی توسط مجموعه بانک مسکن انجام شد تا این کار خجسته و بزرگ در نظام مهندسی کشور را به فوریت به انجام رسانیم.


-----
----------------