×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
در هر شرکت فولادی موفق در کشور، ردپای کارکنان شرکت فولاد خوزستان دیده می‌شود

به گزارش رویداد جدید به نقل از خبرنگار روابط عمومی، این همایش با هدف تجلیل از زحمات کارکنان برتر و خانواده آنان که در شرکت فولاد خوزستان شاغل هستند، انجام شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل در این مراسم گفت: تفکر توسعه ای در شرکت فولاد خوزستان، به‌ واسطه همکاری و همدلی میان کارکنان است. راه‌اندازی پروژه زمزم ۳ و پروژه فولادسازی شرکت صنعت فولاد شادگان که با تکیه بر توان داخلی انجام شده، نمونه اقدامات بزرگی است که در گروه فولاد خوزستان رقم خورده است.

وی افزود: در هر شرکت فولادی موفق در کشور، ردپایی از کارکنان شرکت فولاد خوزستان دیده می‌شود.

ابراهیمی اظهار داشت: امروزه، مباحثی همچون هوش مصنوعی که در فن‌آوری روز دنیا به‌کار گرفته می‌شود، باعث توسعه و بقای شرکت های بزرگ است. یکی از لازمه‌های توسعه بهتر، مطالعه مفید است. یک کارمند نمونه، مسئولیت پذیر بوده و از چالش‌ها هراسی ندارد. تمام تلاش خود را برای رفع چالش‌ها به‌کار می‌بندد. کارمند نمونه، یک متخصص در کار خود بوده، استراتژی و هدف سازمان را شناخته و به دور از حاشیه‌ها، تمرکز بر روی متن سازمان می‌نماید.

وی افزود: امروز به میراث گذاشتن فولاد خوزستان برای آیندگان، نیاز به معدن و شرکت نوردی دارد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، همایش یاد شده با اجرای ترانه به‌وسیله‌ی ایمان عبداله خانی از کارکنان معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی و اهدای لوح تقدیر و تندیس به کارکنان برتر همراه بود.

گفتنی است، در پایان مراسم یادشده با حضور مدیرعامل، قائم مقامان و معاونان به قید قرعه به ۳۰ تن هدایایی اهدا شد. همچنین به تمامی کارکنان برتر، هدایای غیرنقدی و سفر مشهد مقدس به همراه خانواده اهدا شد.


-----
----------------