×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دعوت از همه بانک‌ها برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ جلسه شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان همزمان با هفته دولت با حضور استاندار، عضو هیات مدیره بانک مسکن، مدیرکل راه و شهرسازی و مقامات استانی و مدیرشعب بانک مسکن برگزار شد.

مدیرعامل بانک با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و شعار دولت سیزدهم برای تامین نیاز مردم، بانک‌های دیگر را به عمل به تعهدات قانونی، حرفه‌ای و مسوولیت اجتماعی خود در استان برای پیشبرد این طرح عظیم دعوت کرد.

وی با تاکید بر دستور صریح رییس جمهوری در آخرین جلسه شورای عالی مسکن و هیات وزیران، مبنی بر پیگیری فوری نهضت ملی مسکن و برخورد با بانک‌های متخلف، خواستار پای کار آمدن بانک‌های دیگر برای تامین منابع مالی طرح نهضت ملی و آبادانی سیستان و بلوچستان شد.

دکتر حسینی گفت: اکنون که وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن با تمام توان در حال تامین به موقع زمین برای انجام طرح هستند، بانک‌ها نیز باید با فوریت به به تعهدات خود عمل کنند.

وی گفت: در صورتی که منابع مالی در زمان مناسب تامین شود، پروژه‌های با درصد پیشرفت بالاتر سریع‌تر تجهیز شده و به بهره‌برداری می‌رسد که نتیجه آن آزادسازی منابع برای تکمیل دیگر پروژه‌ها خواهد بود.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: برای رونق مسکن استان و رفع نیازهای مردم تمام‌قد در کنار استاندار سیستان و بلوچستان هستیم.

سردار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان نیز با تقدیر از بانک مسکن برای تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن و تاکید بر لزوم ایجاد خط اعتباری برای بانک مسکن گفت: با توجه به ظرفیت‌ها، گردش مالی در استان کم نیست و بانک‌ها باید در این طرح مشارکت کنند.

استاندار با اشاره به مشاغل مرتبط در بخش مسکن و کاهش تورم ناشی از رونق این بخش، خواستار حضور جدی همه بانک‌ها و نهادهای مرتبط در این مهم شد.


-----
----------------