×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دفتر منطقه‌ای بیمه باران در استان البرز افتتاح شد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط ‌عمومی، احمد شکوهی بهار در آیین افتتاح دفتر منطقه‌ای بیمه باران در شهر کرج گفت: شرکت بیمه باران با هدف توسعه شبکه فروش و ارائه خدمات به مردم عزیز کشور در تمامی استان­ ها، به دنبال افزایش تعداد دفاتر منطقه‌ای خود در سراسر کشور است. دفتر منطقه‌ای البرز نیز با همین رویکرد تاسیس شده تا با محوریت توسعه و تقویت شبکه فروش، از ظرفیت‌های شبکه فروش حرفه‌ای این استان استفاده کند.

او افزود: با انطباق بیمه‌های زندگی و نیازهای روز جامعه، می‌توانیم شاهد رشد روزافزون بازار بیمه‌های زندگی در کشورمان باشیم. ضمن اینکه افزایش شفافیت و گزارش‌دهی مستمر شرکت­ های بیمه، می‌تواند تغییر ذائقه و دیدگاه مردم، نقطه اتکایی برای جذب اعتماد عموم مردم محسوب شود.

شکوهی ضمن ابراز امیدواری درباره روند رو به رشد ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی در جامعه به ویژه محصولات جدیدی که با حضور شرکت ­های تخصصی بیمه زندگی در سال های اخیر به جامعه عرضه شده است افزود: بدون شک، استان البزر با در اختیار داشتن جمعیت قابل توجه و تنوع قومیت و حضور در بین ۵ استان برتر کشور در شاخص سرانه درآمد، می‌تواند جامعه هدف مناسبی جهت توسعه بازار صنعت بیمه به ویژه بیمه‌های زندگی باشد. بدون تردید شبکه فروش توانمند این شرکت، با تمام توان در جهت ارائه محصولات ویژه بیمه باران قدم برخواهند داشت و امتیازهای ویژه‌ای که بیمه باران برای مردم در نظر گرفته‌ را به مردم شریف این استان ارائه خواهند کرد.


-----
----------------