×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دفتر منطقه‌ای بیمه باران در اهواز افتتاح شد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه باران، احمد شکوهی بهار، معاون مدیرعامل، در این جلسه ضمن معرفی شرکت و محصولات انحصاری بیمه باران، اظهار امیدواری کرد با اتکا به ظرفیت‌های صنعتی ویژه و جمعیت قابل توجه استان خوزستان، با حضور شرکت‌های تخصصی بیمه، توسعه بیمه‌های زندگی در استان زرخیز خوزستان، رشد مضاعفی خواهد یافت.

شکوهی در ادامه افزود: با تطبیق ویژگی‌های محصولات بیمه‌های زندگی با نیازهای روز مشتریان، می‌توانیم شاهد رشد روزافزون بازار بیمه‌های زندگی در کشورمان باشیم. ضمن اینکه ارتقای میزان شفافیت و تقویت ارتباطات دو سویه با بیمه‌گزاران، می‌تواند تسهیل‌گر مسیر ترویج فرهنگ بیمه باشد.

او در ادامه با اشاره به نقش بی‌بدیل، شبکه فروش در ارتقای سطح کیفی و کمی بیمه‌های زندگی افزود: در حلقه اتصال میان شرکت‌های بیمه و آحاد جامعه، نقش مهم و کلیدی شبکه فروش غیر قابل چشم‌پوشی و نقش سازنده آنها در صف مقدم این صنعت، غیرقابل انکار است.

در ادامه این نشست مدیران شعب چند شرکت بیمه، ضمن استقبال از حضور بیمه باران در شهر اهواز، با افتتاح دفتر اولین شرکت تخصصی بیمه زندگی، درباره روند رو به توسعه بیمه­های زندگی در استان خوزستان ابراز امیدواری کردند.


-----
----------------