×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دکتر سعدمحمدی از پروژه احیاء مستقیم فولاد اقلید بازدید کرد + ویدیو

دکتر اردشیر سعدمحمدی در این بازدید، از نزدیک در جریان آخرین پیشرفت‌های این پروژه پیشران کشور قرار گرفت و  با مسئولین منطقه و مدیران پروژه دیدار و گفتگو کرد.

وی در حاشیه این دیدار ضمن تشکر از همدلی و یکرنگی مسئولین منطقه به‌ویژه استاندار، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهر اقلید در پیشبرد پروژه داشته اند، گفت: در جلسات امروز خوشبختانه تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ شد که منجر به تسریع پیشرفت طرح خواهد شد.

مدیرعامل «ومعادن» افزود: سرمایه گذاری مربوط به پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید بالغ بر ۱۱۴ میلیون یورو بعلاوه ۶۵۰ میلیارد ریال است. اجرای این طرح توسعه چشمگیری را در حوزه صنعت و اشتغال منطقه رقم خواهد زد.

دکتر مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی نیز پیشرفت فیزیکی طرح را قابل قبول خواند و اظهار امیدواری کرد با تصمیماتی که در جلسه امروز اتخاذ شده و تأمین مالی خوبی که از سوی شرکتهای سهامدار صورت می گیرد، ظرف سه چهار ماه آینده شاهد سرعت گرفتن بیش از پیش این پروژه بزرگ پیشران کشور باشیم.

مهندس شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس نیز، ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت‌های پروژه، به بررسی موانع و مشکلات واحد احیا مستقیم فولاد اقلید و راهکارهای پیشنهادی برای حل آنها پرداخت.

یادآور می شود پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید ازجمله طرح‌های بزرگی است که در قالب طرح های پیشران پیشرفت ایران توسط هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در حال اجراست. این پروژه که از مردادماه سال گذشته کلید خورده است، در راستای تحقق اهداف مجموعه، از جمله تکمیل زنجیره تولید فولاد، تأمین منافع سهامداران و توسعه مناطق کم‌برخوردار اجرا می‌شود.

فیلم کوتاه : مصاحبه با دکتر سعد محمدی و دکتر صالحی:


-----
----------------