×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیابت را با کمک بیمه آسماری درمان کنید

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، امسال شعار «شناخت خطرات، اقدام موثر» برای این رویداد در نظر گرفته شده است تا همه مردم را نسبت به عواقب این بیماری آگاه کند.

«دیابت» یک عارضه ناشى از اختلال در تولید و یا عملکرد انسولین در بدن است؛ انسولین هورمون یا ماده‌اى است که در لوزالمعده (پانکراس) تولید مى‌شود و سلول‌ها را قادر مى‌سازد تا گلوکز را از خون بگیرد و براى تولید انرژى استفاده کنند، دیابت یک بیماری مزمن و ناتوان کننده با هزینه های هنگفت است و از این رو، با اتفاق نظر تصمیم گیران در حوزه بهداشت و درمان، ۲۳ آبان ماه مقارن با ۱۴ نوامبر، یک روز جهانی به منظور جلب توجه بیشتر به آن در نظر گرفته شده است.

دیابت نیز مانند بسیاری از بیماری های دیگر روند درمانی مشخصی دارد که در جریان آن، هزینه های کم و زیادی به بیمار و خانواده اش تحمیل می شود. در مراحل پیشرفته، حتی تهیه دارو و فرایندهای درمان این بیماری ممکن است بسیار طاقت فرسا باشد، به گونه ای که اعمال جراحی پرهزینه ای را به افراد مبتلا بار می کند، با این حال افرادی که تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی هستند، دست کم نسبت به تامین هزینه های درمان و تهیه دارو، از اطمینان خاطر نسبی برخوردارند. در بسیاری موارد، این هزینه های زیاد است که افراد بیمار را از ادامه مسیر درمان نا امید می کند، اما داشتن یک پوشش درمان تکمیلی، اجازه نمی دهد که دغدغه هزینه ها بر مشکلات بیماران افزوده شود.

شرکت بیمه آسماری نیز با شناخت اهمیت این موضوع و با هدف کاهش آلام بیماران مبتلا به دیابت، بخشی از هزینه های درمان این افراد را در قالب پوشش بیمه های درمان، تقبل می کند.
متقاضیان محترم می توانند برای خرید این بیمه نامه به شبکه فروش شرکت بیمه آسماری مراجعه و یا از طریق شماره‌ی ۰۲۱۴۳۴۱۷ اطلاعات بیشتر را کسب کنند.


-----
----------------