×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار هیات مدیره و معاونان بیمه آسماری با رئیس کل و هیات عامل بیمه مرکزی

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه آسماری، در ابتدای این جلسه مدیران بیمه مرکزی ضمن خوشامدگویی به هیات مدیره و معاونان بیمه آسماری، از حضور چهره های ماندگار صنعت بیمه در هیات مدیره این شرکت ابراز خرسندی کردند.

دکتر علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی نیز با تاکید بر اهمیت تامین حقوق بیمه گذاران، لزوم کاهش مقررات دست و پاگیر و استقرار حاکمیت شرکتی در شرکت های بیمه، از تلاش های مدیران و کارکنان بیمه آسماری در توسعه این شرکت قدردانی و بر حمایت بیمه مرکزی از فعالیت های این شرکت تاکید کرد.

لطف اله نکوئی مدیرعامل شرکت بیمه آسماری نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب استاد هاشمی به ریاست کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نیز انتصاب معاونان نظارت و اتکائی، به بیان دیدگاه‌ها و برنامه های آتی شرکت پرداخت.

آیت کریمی نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسماری نیز ضمن تاکید بر لزوم تجدید نظر در آیین نامه های توانگری مالی و نحوه اجرای صلاحیت حرفه ای مدیران کلیدی شرکت های بیمه، گفت: بیمه مرکزی نقش مهمی در توسعه صنعت بیمه کشور دارد و از این رو، همکاری و تعامل نزدیک شرکت بیمه آسماری با بیمه مرکزی ضروری است، در همین ارتباط، نکویی، مدیرعامل شرکت نیز مطالبی را بیان نمود.

علی اسکندری، فرزان فروزانفر، مصطفی نیکوگفتار و آرمان عمادی معاونان شرکت بیمه آسماری نیز در این نشست به طرح دیدگاه‌های خود درباره مسائل مطرح شده پرداختند.


-----
----------------