×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رادیولوژی کم هزینه با بیمه درمان شرکت بیمه آسماری

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، پرتوشناسی یا رادیولوژی و گاهی تصویربرداری تشخیصی، نام یک رشته از تخصص های پزشکی است که در آن از پرتو ایکس و دیگر اقسام امواج و پرتوها برای تشخیص و درمان بیماری و حالات غیر طبیعی کمک گرفته می شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مبتنی بر دانش روز، رادیولوژی نیز پیشرفت قابل توجهی داشته و دقت و سرعت در عملیات پزشکی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است، از انواع تصویربرداری به MRI، اشعه ایکس، سونوگرافی و سی‌تی اسکن می‌توان اشاره کرد که برای درمان بیماران قلبی، ورزشکاران آسیب دیده و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با وجود این که رادیولوژی می تواند در عملیات تشخیصی و درمانی بسیار کمک کننده باشد، اما گاه هزینه های آن چنان افزایش می یابد که برای بیماران می تواند به چالشی همتراز با بیماری تبدیل شود. بیمه های درمان در این حوزه به کمک بیماران می آیند، به گونه ای که با تقبل بخش قابل توجهی از هزینه ها، بیماران را در جلوگیری از گسترش بیماری و نیز درمان آن یاری می کنند.

شرکت بیمه آسماری نیز که با ارائه انواع بیمه های درمان، یاریگر بیماران است، هزینه های رادیولوژی را به شکل حداکثری پوشش می دهد تا دست کم بخشی از رنج بیماری را برای بیمه‌شدگان خود کاهش دهد.
متقاضیان محترم می توانند برای خرید این بیمه نامه به شبکه فروش شرکت بیمه آسماری مراجعه و یا از طریق شماره‌ی ۰۲۱۴۳۴۱۷ اطلاعات بیشتر را کسب کنند.


-----
----------------