×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
رشد ۳۷ درصدی درآمدهای بانک سینا در سال گذشته

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در جمع رؤسای شعب منطقه هرمزگان و بوشهر، اظهار داشت:
در سال ۱۴۰۱، بانک سینا در رشد سود و افزایش درآمدهای غیرمشاع، موفقیت‌های چشمگیری داشته است که با اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار، به دنبال ارتقای سهم بازار و رشد بیشتر سودآوری هستیم.
وی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، بر اساس رویکرد تحول‌گرا و تلاش همکاران در اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار، به دنبال تثبیت نقاط قوت و بهبود نواقص به منظور افزایش سهم بازار و ارتقای جایگاه بانک در نظام بانکی هستیم.
فتحعلی با تأکید بر ضرورت تلاش همکاران در جهت جذب منابع ارزان‌قیمت و بهبود ترکیب منابع بانک، افزود: بر اساس نیازهای مشتریان، محصولات جدیدی در بانک طراحی و ابلاغ شده است که ذائقه‌های مختلف مشتریان را مدنظر قرار داده اما بر اساس نیازهای جدید آن‌ها، بازنگری‌ها و بهینه‌سازی‌های مستمر محصولات را دنبال خواهیم کرد.
مدیرعامل بانک سینا ضمن تشریح شاخص‌های عملکردی بانک در سال گذشته گفت: این بانک ضمن توجه به مأموریت‌های ترسیم شده، اهتمام ویژه‌ای به رسالت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی داشته است و اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری و همچنین تسهیلات تأمین مسکن افراد واجد شرایط در نهضت ملی جهش مسکن، از مصادیق بارز این موضوع است.
گفتنی است مدیرعامل بانک سینا به همراه اعضای هیئت عامل این بانک طی این سفر یک روزه، از شعب مختلف بانک در منطقه هرمزگان و بوشهر بازدید کردند و ضمن گفتگو با کارکنان، در جریان وضعیت عملکردی شعب این منطقه قرار گرفتند.


-----
----------------