×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
رضایت مشتریان و ذی‌نفعان و خدمت‌ رسانی به آنان مهمترین هدف بانک است

به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان گلستان که عصر روز پنجشنبه ۱۱ خرداد برگزار شد، با اشاره بر حفظ و ضرورت ارتباط بین مشتریان، روسای شعب و مسئولین باجه‌های بانکی روستایی، افزود: بانک در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار خوب عمل کرده است و انتظار می‌رود از طرح‌های ویژه بانک مانند سفیران برای باجه‌های بانکی روستایی هم هدفمند عمل کنیم و همواره دغدغه ارائه خدمت به مشتربان را داشته باشیم و از ظرفیت و توانمندی‌های موجود بانک برای توسعه کمی، کیفی و ارتقا خدمات استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه باجه‌های بانکی روستایی استعدادهای نهفته بانک هستند، ادامه داد: امروز تلاش و کوشش این بانک به ثمر نشسته و همکاری باجه‌های بانکی روستایی در کنار شعب بانک برکات ارزنده‌ای به زندگی مشتریان بانک در مناطق کم برخوردار به همراه داشته است.
مدیرعامل بانک با بیان اینکه دارایی بانک از ۱۴٫۵ هزار میلیارد تومان به ۸۱٫۵ هزار میلیارد تومان رسیده است، خاطرنشان کرد: بر اساس آمارها میزان سپرده‎‌گذاری مشتریان از هشت هزار میلیارد تومان به ۸۰ هزار میلیارد تومان رسیده و میزان نقدینگی و منابع هم باید کماکان رشد داشته باشد و تحقق این اهداف نیازمند برنامه ریزی، تلاش و همسویی همکاران با سیاست‌ها و برنامه‌های بانک است.
شیری با تاکید بر اینکه انجام برخی کارها هزینه نیست و جلب رضایت مشتریان و ذی‌نفعان خدمت‌ رسانی به آنان مهمترین هدف بانک است، افزود: ما اعتقاد داریم اینگونه نگرش‌ها باید فرهنگ‌سازی و اشاعه داده شود و برای تغییر دیدگاه‌ها باید از خودمان شروع کنیم و به مشتریان خود احترام بگذاریم تا بتوانیم سهم بانک را از جامعه هدف افزایش دهیم.
بالاترین مقام اجرایی بانک با بیان اینکه باید بتوانیم با انجام وظایف خود بانک را مدیریت و رهبری کنیم، تصریح کرد: نظارت بر باجه‌های بانکی روستایی، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی می‌خواهد و باید به طور مستمر بر روند فعالیت‌ها و انجام به موقع برنامه‌ها نظارت کافی داشته باشید.
بر اساس این گزارش، شیری علاوه بر حضوردردومین رویداد به وقت شما که با حضور ۷۰ نفز از مسئولین باجه‌های بانکی روستایی این استان برگزار شد، به صورت سر زده از شعبه شهرستان علی آباد کتول، باجه‌های بانکی روستای مازیاران شهرستان آزادشهر و نصر آباد شهرستان گرگان بازدید کرد و وضعیت آنها را در بخش های منابع و مصارف، پرونده‌های تسهیلاتی، تعداد و مبلغ صدور ضمانتنامه، مطالبات، حساب های جاری، خدمات چک و سایر شاخص‌های بانکی را مورد بررسی قرار داد و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.
شیری همچنین از طرح تسهیلاتی پرورش گیاهان دارویی سپهر شهرستان آزاد شهر که تسهیلات شش میلیارد ریالی صندوق توسعه ملی و قانون حمایت از طرح اشتغال پایدار استفاده کرده است نیز بازدید کرد.
داود قزلباش مدیر امور استان ها و بازاریابی، جمال مقصودی مدیر امور نظارت وحقوقی، سید رحمان حسین پور رییس اداره کل روابط عمومی و اسماعیل عسگری رئیس اداره کل بانکداری الکترونیک در این سفر مدیرعامل بانک را همراهی کردند.


-----
----------------