×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
روحیه بسیجی باید در بدنه بانک جریان یابد

به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر حسینی در نشست صمیمانه با بسیجیان بانک مسکن گفت: فرصت خدمتگزاری برای مردم و کار خالصانه را مغتنم بشمارید و کمک کنید تا در این بانکِ خدمتگزار، گره‌گشای دغدغه‌های مردم شریف ایران اسلامی باشیم.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به کلام امام راحل(ره) که «بسیج لشکر مخلص خداست» گفت: فعالیت در بسیج یک خواسته قلبی و عملی مخلصانه است.
وی بر لزوم جهاد تبیین به ویژه در خصوص پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن به عنوان نیاز مهم جامعه تاکید کرد و گفت: اجرای این طرح، خدمتی با خاستگاه قانونی، اجتماعی و شرعی است و افتخار بانک مسکن انجام چنین کار جهادی ارزشمند و تاثیرگذاری در سطح کشور است. از این رو بسیج بانک مسکن در این زمینه باید با اقدامات جهادی از جمله جهاد تبیین بدرخشد و ایفای نقش کند.
دکتر حسینی با اشاره به اهمیت برگزاری پرشور و پرانرژی گرامیداشت هفته بسیج گفت: ترویج روحیه و اندیشه‌های بسیجی در میان همکاران با اهمیت است و باید این فرهنگ و روح معنویت در تمامی سطوح بانک و شعب آن به عنوان یک بانک دولتی جریان داشته باشد.
وی افزود: بسیج یعنی روحیه انجام کار هدفمند و دغدغه‌مند برای حل مشکلات مردم که در این راستا تمامی کارکنان پاکدست و انقلابی بانک مسکن با داشتن این روحیه بسیجی در این جبهه اقتصادی با همه توان برای انجام رسالت خود یعنی تامین مهمترین کالای سبد خانوار می‌کوشند.
مدیرعامل بانک مسکن از اعضای شورای بسیج بانک خواست تا با ارتقای سطح اهداف خود، فعالیت‌ها‌ و تلاش‌های خود را به عنوان کارکنان این بانک دولتی در مسیر خدمتگزاری به مردم همسو کنند.
فرماندهان و مسئولان حوزه مقاومت بسیج بانک مسکن در این نشست، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های حوزه را برای مدیرعامل بانک تشریح کردند و دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را با وی در میان گذاشتند.


-----
----------------