×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رونمایی از مجموعه کتب«فناوری‌های مالی از پنجره بانک جهانی» در غرفه بانک کارآفرین

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مراسم رونمایی از مجموعه کتب «فناوری های مالی از پنجره بانک جهانی» با حمایت شرکت عصر امین کارآفرین با حضور سید صابر امامی مدیرعامل شرکت عصر امین کارآفرین، هاشم آقازاده رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران، حسین اسلامی رئیس هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، سید ابوطالب نجفی مدیر عامل اسبق شرکت خدمات انفورماتیک، امیر حسین شبیری مدیر عامل مرکز نوآوری بانک ملی ایران و جمعی از مدیران و فعالان اکوسیستم فین‌تک کشور در بیست و ششمین نمایشگاه «الکامپ» در محل غرفه بانک کارآفرین برگزار شد.

در این مراسم صابر امامی ضمن بیان تلاش‌های صورت گرفته در شرکت عصر امین کارآفرین در جهت توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، به کاستی‌های منابع علمی به روز در حوزه فین‌تک کشور اشاره و تاکیدکرد: کاستی‌های محتوایی موجود در اکوسیستم فین‌تک بیش از سایر حوزه‌های فناوری در کشور احساس می‌شود.
وی در مورد موضوعات کتب گردآوری شده توضیح داد: تمرکز اصلی این مجموعه هفت جلدی در حوزه‌های ریسک‌های مالی، فناوری‌های نوین، چالش‌های رگولاتوری، رمز ارزها و تحول دیجیتال در فناوری‌های مالی است.

در ادامه این مراسم هاشم آقازاده، رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: این دانشکده از ابتدای تاسیس تاکنون به دنبال بهره‌گیری از منابع علمی و به روز و کاربردی در حوزه صنعت فین‌تک بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد این مجموعه هفت جلدی در روند توسعه زیست بوم فناوری مالی کشور سهم بسزایی داشته باشد.

رونمایی از کتاب

در این مراسم حسین اسلامی ضمن قدردانی از زحمات شرکت عصر امین کارآفرین در توسعه زیست بوم فناوری‌های مالی در کشور گفت: شرکت‌های فعال در صنعت فین‌تک باید نسبت به فعالیت‌های پژوهشی و آخرین دستاوردهای دنیا توجه بیشتری نشان دهند.
در پایان مراسم سید ابوطالب نجفی و امیرحسین شبیری از حمایت‌های مجموعه عصر امین کارآفرین در جهت توسعه زیست بوم فین‌تک کشور تشکر و قدردانی کردند.


-----
----------------