×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

 به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با برگزاری رویداد عبادی حج تمتع ۱۴۰۲، مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه کشور اقدام به توسعه «چت بات حج» برای رسیدگی به مشکلات احتمالی زائرانی که از سیمکارت همراه اول استفاده می کنند، کرده است.

پیش از آغاز این رویداد، اپراتور اول تلفن همراه کشور در خبری رسمی علاوه بر معرفی بسته های ویژه رومینگ حج، شیوه های فعالسازی آن را نیز معرفی و اعلام کرده بود که پیش از آغاز سفر، زائران خانه خدا باید سرویس رومینگ بین الملل خود را فعال کنند.

فعالسازی رومینگ از طریق اپلیکیشن همراه من نیز همواره فراهم است.

زواری که با توجه به مزایای ویژه سیمکارت های ایرانی در مقایسه با اپراتورهای عربستانی، سیمکارت همراه اول خود را به این کشور برده اند، اکنون می توانند در صورت بروز مشکل یا موردی خاص در ارتباط با سرویس رومینگ شان، اقدام به ارتباط با چت بات طراحی شده توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست آنها رسیدگی شود.

چت بات یک نرم افزار است که هدف آن تقلید مکالمه انسانی از طریق تعاملات متنی یا صوتی و معمولاً آنلاین است؛ متقاضیان استفاده از این چت بات که اکنون در نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ نیز رونمایی شده و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است، می توانند به آدرس bot.mci.ir مراجعه کنند.


-----
----------------