×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رکورد تولید کنسانتره روزانه در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران شکسته شد

به گزارش رویداد جدید به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ، مجتبی حمیدیان، با بیان این خبر گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در سال مهار تورم و رشد تولید، با برنامه ریزی های دقیق و منسجم، موفق به ثبت رکورد تولید ۱۷ هزار و ۷۱۲ تن کنسانتره در روز شد که این میزان تولید بالاترین میزان تولید از زمان فعالیت کارخانه کنسانتره است.

وی افزود: میانگین تولید روزانه در هفته قبل از رکورد ۱۵ هزار و ۹۰ تن بوده که این میزان در هفته ای که رکورد در آن ثبت شده به ۱۶ هزار و ۷۳۴ تن رسیده است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن تصریح کرد: پیش از این، بالاترین رکورد تولید کنسانتره روزانه به میزان ۱۷ هزار و ۸۱ تن در سوم آبان سال ۹۸ به ثبت رسیده بود.

حمیدیان به برخی از فعالیت های شاخص کارخانه کنسانتره در به ثمر رسیدن این میزان از تولید اشاره کرد و گفت: حفظ و افزایش تولید از نظر کمی و کیفی ، تامین خوراک با کیفیت با وجود شرایط سخت تامین سنگ ،بالابردن انگیزه در کار و … از جمله فعالیت هایی است که موجب افزایش میزان تولید کنسانتره در شرکت سنگ آهن شده است.

وی با اشاره به تلاش همکاران در تمامی بخش های شرکت اظهار کرد: معاونت معدنی در تامین سنگ، معاونت های فنی، مالی و بازرگانی در تامین قطعات و معاونت منابع انسانی در حمایت از پرسنل، تلاشی قابل تقدیر انجام داده اند.


-----
----------------