×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ساختار مستقل اداره وصول مطالبات در بیمه رازی

فرشید پورکاویان در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در حاشیه برگزاری آخرین جلسه کمیته وصول مطالبات شرکت گفت: بهترین و کم ریسک‌ترین شیوه فروش بیمه نامه در سطح جهان، شیوه فروش نقدی است اما در فضای کسب و کار و با توجه به شرایط اقتصادی بازارهای مختلف، نیاز است که شرکت‌های بیمه روش فروش اعتباری را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی، ادامه داد: اولویت نخست شرکت بیمه رازی ارائه خدمات به‌روز  و متفاوت در کنار عرضه نقدی محصولات و خدمات بیمه‌ای است که در بسیاری از موارد در راستای توجه ویژه به رفاه بیمه گذاران، فروش اعتباری و اقساطی ارائه می‌شود.

او یادآور شد: با توجه به ارائه خدمات به‌روز، متفاوت و به لحظه، جریان نقدینگی در شرکت‌های بیمه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود، زیرا از طریق جریان نقدینگی، می‌توان ارائه خدمات و سرمایه‌گذاری مناسب برای نوآوری و تحول را اجرایی کرد.

پورکاویان با اشاره به جایگاه وصول مطالبات، بیان کرد: مدیریت عامل شرکت بیمه رازی با تاکید بر جایگاه وصول مطالبات، ساختار جدیدی برای این مهم در قالب ساختار مستقل در مدیریت مالی در نظر گرفت تا بررسی و مدیریت وصول مطالبات به صورت دقیق‌تر و هدفمندتر، انجام شود.

معاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی در انتها گفت: در ماه‌های انتهایی سال این اداره با جدیت بیش‌تری موضوع وصول مطالبات را پیگیری خواهد کرد تا شرکت با قدرت بیش‌تری پاسخ اعتماد ذی‌نفعان را بدهد.


-----
----------------