×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ساختمان جدید شعبه شیراز بیمه پارسیان افتتاح شد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ در مراسمی که با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به همراه معاونین، مدیران، کارشناسان و نمایندگان شعبه شیراز، برخی مقامات استان فارس و شهر شیراز، و همچنین بیمه گزاران بزرگ بیمه پارسیان در جنوب کشور برگزار شد، ساختمان جدید شعبه شیراز توسط نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل افتتاح و به بهره برداری رسید. این اقدام به امید بهبود خدمات بیمه‌ای و همچنین توسعه‌ی روند ارتباطی با مشتریان و بیمه‌گزاران صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش؛ در این مراسم هادی اویارحسین افتتاح شعبه شیراز را اقدامی مهم برای توسعه و بهبود خدمات بیمه‌ای در این منطقه یاد کرد، ایشان با اشاره به پیشرفت‌های بیمه پارسیان در توسعه خدمات بیمه ای جدید و در مسیر دیجیتالی شدن در همه زمینه‌ها افزود: همه ما در بیمه پارسیان همواره در تلاش هستیم تا پیشرفت های مهمی را برای توسعه هرچه بیشتر خدمات و فرآیندهای بیمه‌ای به منظور سهولت دسترسی مشتریان و بیمه‌گزاران به این خدمات رقم بزنیم و اتصال به دانش روز دنیا و همراهی با روش های جدید بازاریابی و خدمات را همواره در دستور کار و برنامه‌ریزی‌های شرکت قرار داده ایم.

ساخت و احداث ساختمان جدید شعبه شیراز در فضایی کاملا مناسب و با امکانات کامل در جهت ارایه خدمات بیمه ای در این منطقه، حدود دو سال به طول انجامید.

این اقدام جزء تلاش‌های بیمه پارسیان در سال‌های اخیر برای تقویت و حفظ جایگاه ارزشمند خود در صنعت بیمه کشور است و با تأکید بر توسعه شبکه‌ی فروش به‌منظور دستیابی به اهداف بلندمدت، شرکت بر آن است تا با ارتقاء سطح خدمات و بهره‌برداری از تسهیلات جدید، به رشد و پیشرفت مستمر خود ادامه دهد.


-----
----------------