×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ساخت بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در استان چهار محال و بختیاری

به گزارش رویداد جدید به نقل از بانک مسکن-هیبنا؛ در این دیدار که فرشاد طهماسبی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و علی گودرزی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان نیز حضور داشتند؛ اسماعیل عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سوابق درخشان بانک مسکن در ارائه خدمات به مردم با قدردانی از تلاشها و خدمات این بانک در راستای کمک به اقشار مختلف جامعه به خصوص ایثارگران گفت: بانک مسکن به عنوان بانک سرآمد در طرح ها و پویش های مرتبط با حوزه مسئولیت های اجتماعی است.
فرشاد طهماسبی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز طی سخنانی با بیان این مطلب که برای خدمت رسانی و کمک به اقشار نیازمند و محروم جامعه، همکاری شبکه بانکی جهت تحقق این هدف والا و مقدس ضروری است افزود: خدمت رسانی به اقشار نیازمند جامعه جزو سیاست های دولت و نظام جمهوری اسلامی است که در این خصوص بانک مسکن همواره به عنوان حامی دولت نقش برجسته ای در ارائه خدمات به این افراد دارد.
در ادامه این نشست علی گودرزی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: خانواده های ایثارگر، عزیزترین افراد خانواده خود را در راه انقلاب اسلامی ایثار کردند و دین بزرگی به گردن جامعه دارند و تکریم آنها باید در راس امور و برنامه ها باشد.
وی با قدردانی از برنامه های بانک مسکن در زمینه تکریم خانواده و همکاران ایثارگر؛ ابراز امیدواری کرد منشور اخلاقی بانک مسکن در خدمت رسانی به این افراد در همه سازمان ها اجرایی شود.
فریبرز معصومی، مدیر شعب بانک مسکن استان نیز پاسداشت و تکریم همکاران ایثارگر و همچنین ارج نهادن به خانواده های ایثارگر را یکی از وظایف دینی و مهم ترین وظیفه مسئولان بانک دانست.
معصومی بیان کرد: خانواده های شهدا و ایثارگران وارثان و صاحبان اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند که حق بزرگی بر گردن ما دارند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت سیزدهم در خصوص خدمت به قشر آسیب پذیر جامعه، بیان کرد: بانک مسکن در کنار پرداخت تسهیلات ایثارگران به صورت ویژه و خارج از نوبت، توانسته قرارداد ساخت بیش از ۴هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان را منعقد کند.
معصومی افزود: بانک مسکن علاوه بر انجام تعهدات و طرح های تسهیلات تکلیفی و اشتغالزایی ، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود اقداماتی در خصوص ساخت مدرسه در شهر آلونی لردگان و ارسال نوشت افزار برای دانش آموزان این مدرسه انجام داده است.


-----
----------------