×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ساعت کار و شعب کشیک بانک شهر در روزهای پایانی سال و ایام نوروز اعلام شد

ه گزارش روابط عمومی بانک شهر، تمامی واحدهای بانک شهر تا تاریخ ۲۸ اسفند ماه (به استثناء روزهای تعطیل رسمی) از ساعت ۷:۳۰ تا ساعت ۱۴:۴۵ آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان هستند.
شعب کشیک بانک شهر در روز سه شنبه ۲۹ اسفند ماه و ۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ نیز از ساعت ۹:۱۵ تا ۱۲:۴۵ به ارائه خدمات بانکی به مشتریان می پردازند.
شعب بانک شهر از ۵ تا ۱۱ فرودین ماه نیز از ساعت ۹:۱۵ تا ۱۲:۴۵ و در روز پنج شنبه ۹ فرودین ماه از ساعت ۹:۱۵ تا ۱۱:۴۵ آماده پاسخگویی به نیازهای بانکی شهروندان هستند.
با توجه به افزایش مراجعات حضوری به شعب بانک‌ها در روزهای پایانی سال و در راستای رفاه حال شهروندان، با برنامه ریزی های صورت گرفته؛ سامانه های بانکداری الکترونیک ( همراه شهر پلاس و اینترنت بانک شهر) و پیشخوان های شهرنت در پایتخت و شهرهای مختلف در بهترین شرایط خدمت رسانی به مشتریان شبکه بانکی قرار دارند.
همچنین کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر با شماره ۸۶۵۵-۰۲۱ طی ۲۴ ساعت شبانه روز آماده راهنمایی و تشریح خدمات، پاسخ‌گویی نظام‌مند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایت‌مندی مشتریان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات آنان هستند.

لیست شعب کشیک در روز ۲۹ اسفند

لیست شعب کشیک در روز ۲ فروردین


-----
----------------